Så duktiga så!


Idag efter maten fick vi främmande. Rackarns också, jag som hade fått Martin att gå med på en promenad, under förutsättning att det fortfarande var ljust. Vilket det också VAR då vi hade ätit, men främmandet förstörde allt, hihi!
   Men efter att han hade åkt så satte vi igång att packa litegranna, fick till 3 katonger med en massa köksattiraljer, byttor, bunkar, kastruller, bakprylar, eldrivna saker m.m...m.m....

Så nu kan vi somna ikväll med gott samvete iallafall.. Men kvar på samvetet finns skrubben uppe, det är en stor sten som väntar på att lyftas bort vill jag lova. Så fullt i skit som det är där inne, ujujuj. Sen går Martin och grämer sig över uthuset, men det bekymrar faktiskt inte mig så mycket, för det är Martin som kommer att få grejja där ute, dels är det för tunga lyft för mig och dels har jag ingen aning om vad som är vad, vad som skall kastas, vad som skall sparas osv.
   Nej jag är mer bekymrad över allt skrot som finns inne som skall packas ner, kastas, sorteras och allt annat som hör flytten till.

Nu ska vi se En annan del av Köping och äta lite ostkrokar!
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0