Ny dag, Nya tag

Uppdatering:
4 av punkterna avklarade. Men det återstår fortfarande ganska mycket. Har samlat ihop allt som suttit på väggarna i en hög, som skall packas ner senare.
Blåsten blir iallafall bara värre och värre. Så det lutar nog åt att det INTE blir e promenad, jag har fullt upp här inne ändå.


Jag infogar listan som jag skrev igår, mest för min egen del.
Jag får inte glömma någonting

* Klä av granen

* KANSKE om tid finnes hälsa på Lill-Erik


* Diska


* Tvätta minst en maskin Blev två maskiner

* Packa ner alla böcker i kartonger

Detta blev inte av idag av olika anledningar, får se om jag hinner med det imorgon.

* Packa en kartong med saker som skall till stugan.

* Om det är fint väder skall jag gå samma tur imorgon som jag gjorde idag. Var så härligt med lite luft.

* Hjälpa Martin att städa ur skrubben, den är fylld till höjden och bredden med allt mellan himmel och jord, sånt som man inte riktigt orkar ta itu med och sällan använder, så man stoppar undan det.. *suck*

* KANSKE packa ner kläder som inte används i resväskorna som vi förhoppningsvis får ut ur skrubben.



Jag har även packat ner all tavlor och fotografier från övervåningen, samt tömt mitt nattduksbord på skräp och gamla tidningar. (Hittade 50kr på köpet) Även att jag har tömt en byrålåda full i RAT, det var filmer, skärp, cdskivor, skräp, spikar, gamla snusdosor sen Martin snusae, ja lite allt möjligt. Den är iallafall tömd nu, och det som skulle sparas är nerpackat i kartong.



Hittills har jag inte åstadkommit någonting på listan, eller jo, jag har diskat lite, men det är fortfarande lite kvar. JA justja, har ju startat en tvättmaskin också. Vilket för mig till en ny punkt som måste sättas på listan

* Köpa glödlampor.

Imorse då jag gjorde första morgonpinken så gick lampan inne på toan. Inte bra, jag är mörkrädd och måste duscha. Får helt enkelt åka på ICA först, trots att jag ej bör visa mig bland folk i mitt nuvarande tillstånd, haha!!

Nu ska jag ta itu med punkt nr.5 (Packa ner alla böcker i kartonger) Så får vi se vad det blir efter det.
Vill ju ut och gå, men det blåser så förfärligt, men jag kommer nog gå ut ändå, ska ju ändå vara i skogen, så jag kanske inte blåser bort ändå =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Meeeeeeeeeeeeeeeen hej på dej du:) Allt bra? Ser att du är på "tjocken";) va kul för dej!tihi. Länge sedan man såg dej:) Mmm nu har dom verkligen fattat att det är jhu faktiskt kul att komma ut å få springa lite och sätta sej å göra sina behov ute i det fria, känns otroligt skönt! Kommer lägga till dej på min länk lista så jag kan följa dej lite:) Kraam

2008-02-13 @ 12:27:34
URL: http://rockmetinydancer.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0