Morgonstund har guld i mun

Hädanefter ska jag nog endast ha ordspråk i min rubrik. Det verkar roligt, då får man anstränga sig för att hitta ett passande varje gång, jag tror jag testar i ett par dagar =)

Jag tänker fortsätta i Ordspråksandan i detta inlägg:

Skjut inte upp till morgondagen, det du kan göra idag.
Ja detta är ju lite falsk marknadföring å MINA vägnar, för jag skjuter upp i princip allt. MEN nu är det färdiguppskjutet.. Det jag talar om är att returnera kläder till Ellos samt byta ett par byxor från 4mom. Jag är dock rädd att jag dragit ut på det för länge, men vi får se. Ska iaf. returnera idag, får jag tillbaka det så får jag tillbaka det.. .

Inget ont som inte har något gott med sig
Det onda kan man säga är min rygg. MEN, jag går ju och bär omkring på en liten heffaklump, såå klart det för någonting gott med sig.
Men apropå detta; Jag har vattengympa idag, det sa jag visserligen redan igår, men man kan ju alltid upprepa sig några gånger. Ska bli skönt att få plaska omkring lite, MEN, jag hade ju velat haft en ny fin bikini att plaska omkring i, men då den jag köpte inte passade ALLS så får jag dras med mammas.

Nu måste jag "slå in" kläderna som skall returneras. Men vi hörs kanske senare, men det blir som sagt just senare, för jag har ju ett möte så sent som 15.00 Sen måste jag in till Mamma en sväng också. Så vi får se vilken tid det blir.

Jaja, adjöss

Kommentarer
Postat av: Mia

Ordspråk är roliga, så det låter som en väldigt bra idé tycker jag!

2008-02-18 @ 19:51:28
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0