Meningslöst tidsfördriv

Inledande

Fullständigt namn: Anna Olivia Ellenor

Din ålder: 21 år (22 den 5/3)

Födelsedag: 5 Mars

Syskon: Emma (http://dumlestar.blogg.se) Sanna, Johanna, Linnea (+Cecilia och Tobias som är mammas karls ungar, träffar dem dock väldigt sällan) Alla är yngre än mig.

Hårfärg: Mörkblond

Ögonfärg: Melerade





Förhållanden

Vem är din bästa vän? Cissi
Har du en pojkvän/flickvän? Martin

Hur länge har ni varit ihop? Snart 2år

Hur långt var ditt längsta förhållande? Faktum är att detta nog är det längsta

Vem kysste du senast? Martin

Vad shoppar du helst? Smink

Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många och var? 1 tatuering i svanken, 2 piercingar: En i tungan och en Monroe (I överläppen)

Hur många skor har du? 5-6 par kanske

Hur många par byxor har du? Ujujuj, det är inte många. För tillfället, gravid som jag e, har jag endast ett par jag kan ha. Men jag kanske har 5 par allt som allt.

Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Nej det tror jag inte



Favoriter

Färg: Svårt, jag är inte mycket för färger. Svart går nog hem för det mesta

Mat: Allt

Killnamn: Har inget tyvärr, är dock väldigt förtjust i Christoffer

Tjejnamn: Jolene

Ämne i skolan: Svenska, Engelska

Musik: Rock, hårdrock, country

Fras/mening/uttryck: Javisst, Precis



Har du någonsin..

Snusat? Ja

Rökt? Ja men inte regelbundet. Bara provat

Hoppat bungee jump? Åh nej, kommer aldrig utsätta mig för nå dylikt.

Brutit mot lagen? Ja

Fått dig själv att kräkas? Den som verkligen känner mig vet svaret på denna fråga: NEJ 

Nakenbadat? Nej det tror jag inte.

Varit kär? Jodå




Extra grejer

Tar du droger? Nej sannerligen inte. Överdoserar dock diclofenac då jag har mensvärk, men utöver det så är jag ren =)

Vad använder du för schampoo? Tigi S-factor 

Vad är du mest rädd för? Magsjuka
Vilken bil skulle du vilja ha? Jag är väldigt nöjd med den jag för tillfället kör (Martins BMW 330 diesel) Men om jag måste välja nåt annat så kanske jag skulle vilja uppgradera 330:n till en X5:a =)

Hur många MSN-kontakter har du? 65 har nyligt rensat bort en massa onödiga

Hur många av dem är online just nu? 11





Slutfrågor

Pizza eller choklad? Choklad alla gånger. Är verkligen inte förtjust i Pizza

Tränar du? Nej dessvärre, jag är nog det lataste som gått i ett par skor

Hur ofta? ---

Guld eller silver? Silver

Vilken film såg du sist på bio? Disturbia (12/8 2007)

Vad vill du helst av allt göra just nu? Flytta!! Måste dessvärre vänta till på Fredag


Kommentarer
Postat av: Sofie

Men Ellenor! Räknas inte störtdykningen på Backestjärn som Bungee Jump? *hihihi*
Kram

2008-02-26 @ 20:00:46
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0