Hur man än vänder sig har man ändan bak.


JUSTJA!!
Glömde skriva det imorse och orkade inte skriva det igårkväll, men jag la mig för att vila en timme innan grey´s började (vilket förövrigt är mitt absoluta favoritprogram som jag ser fram emot heela veckan) Jag ställde klockan på 20.30 så jag skulle hinna vakna till mig och kanske duscha innan det började.
Men DÖM OM MIN FÖRVÅNING då jag vaknar och klockan är 22.19... Förvåning är faktiskt fel ord, jag blev rent utsagt rasande arg, jag missade mitt älsklingsprogram *grinar en skvätt* Måste kolla när reprisen går.
Snacka om knölföda... Kan inte ens ha hört larmet som gick, eller så stängde jag av det i sömnen, ja nåt har ju gått fel iaf.

Nu har vi gjort oss av med en sjuhelvetes massa kläder, sängkläder, skräp och skrot =) Martin har just varit och kastat 6 säckar. Känns otroligt skönt att veta att man gör sig av med en massa saker. Kökssoffan är urstädad den också, nu ska den få vara tom till sommaren, då den skall lutas av. Ingen mening att fylla den med massa skrot.
Alla julsaker samt påsksaker har vi lagt i en särskillt kartong som vi ska ställa i ett litet skrymsle på övervåningen.

Kvar på listan denna dagen står:

* Köpa strumpbyxor jag kan ha imorgon på Railway
* Packa ner kläder i väskor (väskor som jag förövrigt tömt idag, wie)
* Dammsuga mellan kartongerna här nere

Ja det är väl ungefär allt också...

Kommentarer
Postat av: EmmA

Jag vill åxå slänga saker och flytta! det är ju så skönt när det är gjort och man börjar om på nytt typ :)

2008-02-21 @ 13:21:55
URL: http://emmadeckmar.blogg.se
Postat av: Mia

haha... jo, jag har två bloggar. En för mitt vikprojekt. För det är väl tråkigt att läsa om för andra förmodar jag. Så därför har jag valt att ha den separat. Men det är ju typ samma adress.

2008-02-21 @ 13:52:07
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Cissi

Nämenvafan! Vi kunde ha gått tillsammans!! Fick för mig att du jobbade idag. Fasst du slutade kanske 12? Aja.. =/
 
Ja ha köpt en kärringgrejj ja ska ha ett pr djiiins under =) Björn påstår att jag såg vuxnare ut i den. Så jag skulle promt ha den.. Tacka fan för det. Det ÄR ju en kärringöverdel.

2008-02-21 @ 14:23:24
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Cissi

""Morgonstund har guld i mun, Den som spar han har, Var dag har nog av sin plåga, Skjut inte upp till morgondagen, det du kan göra idag, Det är saligare att giva än att taga, Bättre brödlös än rådlös, En olycka kommer sällan ensam, Trägen vinner, Hur man än vänder sig har man ändan bak..""
 
Du har haft sånna lustiga rubriker på sistone ;) Nu ska jag guppa, hejdå!

2008-02-21 @ 14:27:18
URL: http://nudlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0