Den som spar han har

Ja dem säger det.. Själv är jag pank, men så har jag inte sparat nåt heller. Rackarns!! Betalade en räkning nu och fick en chock över att se saldot som återstår på mitt konto, detta kommer inte att gå ihop, det är ett som är sant.


Dagen i kort
Det gick kanonbra på vattengyman idag, helt klart bästa passet hittills. En ny lärare idag och hon gjorde övningar där man faktiskt fick arbeta, dem två andra lärarna som varit har haft lite väl slappa övningar. Självklart kan man ju ta i lite mer, men det har inte hjälpt, pulsen har inte direkt gåått upp nånting. Men hon som ledde idag var kanonbra, och jag blev till och med andfådd, härligt.

Efter gympan fikade jag lite, sen for jag och handlade på City Gross, lite skurmedel, skursvampar, frosties (mmmm) samt handtvål. Behövs lite städattiraljer nu inför flyttstädningen

Klockan 15 gick jag på Bäckeninformationsmöte som det nu hette =) Det är någonting man går på en gång. Man får massa information om VARFÖR man har foglossning, och vad man kan göra för att lindra besvären. Fick även låna med mig ett bälte hem som jag skall lämna tillbaka efter att jag fött. Även att jag fick ett papper med övningar jag skall göra hemma en gång per dag.

Efter alla möten m.m. på sjukhuset for jag hem till mamma, fick mig en bit mat och en pratstund, sen for jag hem och här sitter jag nu.. Eller nja, jag stannade till på Ica och returnerade lite kläder till Ellos samt skickade tillbaka mammabyxorna som jag ska byta.

Nu har jag tandvärk, och är deprimerad över mitt kassa sinne för ekonomi. Så jag skall sluta skriva, se på outsiders och sen ta mig en skål flingor och mjölk. Tänker somna tidigt ikväll, vakna tidigt imorgon! Har mycket att göra, måste gå igenom flera kartonger med SKIT som jag har ute i uthuset. saker jag bara stoppat undan i flera år. Men NU äntligen skall dem gås igenom.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0