Bättre brödlös än rådlös


Ja jag hoppas det. För nu är vi då näst intill brödlösa, åtminstone jag med min ekonomi.. Martin har väl sitt åp det torra, men det är ju jag som står för matinköpen =)

Jaja, jobbet har gått bra. Ryggen håller på att ta kål på mig men jag börjar bli van nu =(
Jag tänker inte alls bli långrandig här nu. Måste nämligen gå igenom några kartonger uppe innan det blir mörkt. Har så dålig lampa där nämligen så jag måste använda mig utav dagsljuset.

Men jag återkommer senare.
Bajj bajj

 På väg ut på havet för lite parasailing

(lägger in lite bilder från Florida nu.. Eller jag lägger ju bara in en bild nu, men jag la in en i morse också, ni förstår, jag saknar sommaren... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0