Ändrade planer gott folk.


Japp, jag skall jobba! Jag börjar klockan 14, så jag måste skynda mig att skriva detta inlägg. Jag har åtminstone tagit en promenad idag, men ujuj så det blåste.
    Då jag kom in bakade jag en kaka, och medans den stog i ugnen plockade jag fram allt som skall till stugan, Men jag har inte plockan ner det i kartong ännu, för jag vill att Martin går igenom det först och slänger lite saker som kan slängas (JAG tycker att det är massor som kan slängas, Martin gör det förmodligen inte *suck*) Nu ska jag ladda en diskmaskin lite snabbt, kleta på mig lite smink sen daska iväg till jobbet.

Men jag skriver senare ikväll då jag kommit hem. Då kommer det även bilder på kakan, men bilderna blev lite dåliga, för det är slut på batterier i kameran så jag fick använda mobilen, jaja. Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0