Åh så skönt


Ni vet känslan då man har dragit ut på någonting jättelänge, typ samlat på sig världens diskberg eller så, osså sen tar man sig i kragen och diskar. Känslan efteråt är så hääärlig. Sån känsla har jag nu, men inte över disken (Den är redan avklarad i stort sett) utan över min promenad. Hade dragit på det sen i morse, men sen fick jag äntligen tummen ur röven och gick ut. Var helt perfekt väder, gick bara och njöt =) Jag gick givetvis inte nå långt.. Mina fogar mår inge bra då.. Men jag gick tillräckligt för att känna hur skönt det är ute, och hundarna fick skita ett par gånger samt springa av sig.

Nu hettar det i kinderna och hundarna ligger och sover. Sååå skönt!!
Har tagit fram kyckling så den får tina, blir kycklinggryta med ris och sallad ikväll. Plus en alkoholfri öl till mig.. Mmm! Tänk vad knepigt det blir ibland, just nu är jag inne i en period då jag bara MÅSTE ha öl! Tur det finns alkoholfria alternativ, annars hade det blivit väldigt jobbigt, haha!


Nu tror jag att jag ska söka upp katten och tvätta av hans öra med klorhexe(i?)din.


Hittade lite bilder från då Rambo tog sig upp på övervåningen och hade lite skojj då jag var borta.
    
  

Sånna här gånger undrar man om det är värt det.. Så mycket som Rambo har käkat upp. Men det var definitivt värt att stå ut dessa månader av VANSINNE, nu är han 95% lugnare och det blir bättre hela tiden. Vissa hundar får man helt enkelt käma mer med.

Kommentarer
Postat av: SUSANNE zetterberg sandström

ett under att den hunden lever hahahahahah!!!!!!!!

2008-02-17 @ 14:44:42
Postat av: Cissi

klorhexidin =)

2008-02-18 @ 00:54:59
URL: http://nudlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0