Utmanad

Reglerna är:
* Publicera reglerna på din blogg.
* Svara på de sex 8-sakerna.
* Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram (ej i rangordning)

  1. Greek 
  2. Desperate Housewives
  3. Greys Anatomy 
  4. Ugly Betty 
  5. Dem flesta sitcoms 
  6. Unga Mödrar (Fachineras varje gång över hur fula dem är i Danmark, iallafall dem som visas i programmet) 
  7. Hem till Gården
  8. Oprah
     

8 saker jag gjorde igår (Tisdag 16/12)

  1. Såg Hem till Gården 
  2. Dammsög
  3. Åt burkravioli från euroshopper. SISTA GÅNGEN vill jag tillägga!!
  4. Fick med mig Martin till Birsta 
  5. Handlade på Ica Maxi
  6. Åt på Luddes
  7. Var till stugan en sväng
  8. Gick på toa X-antal gånger, därav sista gången jag åt ravioli från euroshopper!!

8 saker jag ser fram emot

      1.    Fredag - Shopping i Birsta
      2.    Lördag - Middag hos kusiinen
      3.    Få hem julgranen och pynta den
      4.    Martins julklapp till mig. Jag ger mig tusan på att det är en sak jag önskat mig.. Ååh =)
      5.    Julmaten + Julafton
      6.    Morgondagens Hem till Gården 
      7.    Att mysa med min son imorgonbitti
      8.    Annandagen då vi ska hem till Pappa och Lena


8 Favoritrestauranger (Jag går i princip aldrig på restaurang, så detta blir ingen fullständig lista, dem enda restaurangerna jag egentligen känner till finns i USA, känns meningslöst att lista dem =)   )

      1.    Mc Donalds, ja det är riktigt gott när man shoppat och är hungrig =)
      2 .   IKEA restaurangen, inte för deras mat direkt, men det är mysigt på nåt sätt. 
      3.    Kinarestaurangen.. Hm, har glömt vad den heter. Den i det Blå huset iallafall. Tror jag?!
      4.   
      5.
      6.
      7.
      8.   Nu blev det svårt.. Mammas kök kanske =)


8 saker på min önskelista

      1.    Electroluc Ergorapido
      2.    Köksassistent
      3.    Plattång
      4.    Vinterjacka
      5.    Digital systemkamera
      6.    Pengar
      7.    Ny stavmixer
      8.    Ny mobiltelefon (Sony Ericson C902)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0