Ont i halsen men glad ändå!



Min huvud värker och min hals likaså, men jag är glad ändå, för imorgon är det äntligen Fredag. Denna dagen har varit lååång, men jisses vad skönt att Martin bara var hemma efter jobbet idag, första dagen den här veckan tror jag. Skönt att få lite avlastning.

Ja det blev ju ingen mammaträff idag, kändes som att svälja ett rivjärn imorse då jag vaknade, men i övrigt får jag nog påstå att jag mår rätt bra, klumpen i halsen har försvunnit ochatt huvudet värker har nog mest med utmattning att göra. Har knappt suttit ner någonting idag, har gått an mest hela tiden, vilket känns jäkligt, för här hemma ser ut som ett bombnedslag, vad har jag sysslat med egentligen??

Efter middagen fortsatte vi att plocka och dona i vardagsrummet uppe, sen möblerade vi om, blev lite skillnad. Men vi konstaterade att hit behövs en hörnsoffa för att rummet skall komma till sin rätt.


Jag nämnde ju att Devin somnade väldigt tidigt igårkväll, det resulterade i att han vaknade lite tidigare inatt, klockan 2.45 låg han helt klarvaken och skrattade mellan oss. (Japp, han fick ligga kvar där ändå, han sov så gott och jag hade inte hjärta att flytta på honom)  Som tur var somnade han om efter lite välling. Ja just det, det har jag glömt säga, han har definitivt gjort slut med mina bröst nu, blir stortokig om jag försöker amma honom, gallskriker som om jag är dum mot honom. Känns jobbigt, men så är det! Man visste ju att den tiden skulle komma, men jag hade hoppats på att få amma åtminstone till han var 8 månader.

Såhär pigg kan man vara klockan 2.45 på morgonen! (strax före vällingen)


Men efter lite välling blev ögonlocken tunga igen, och efter att ha kastat sig fram och tillbaka ett tag somnade han, och då jag kikade på honom låg han och höll sin pappa i handen, så sött =)





Sen kom katten som också ville vara med och mysa


Nu ska jag borsta tänderna och sen sova!

Ha det så bra allihopa.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Frun

Vi saknade er på träffen!

2008-12-19 @ 21:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0