Nu är glada julen slut, slut, slut


Natten som var fick jag äntligen sova ut, åh jösses vad det behövdes. Jag var helt färdig igår, visste knappt vad jag hette tillslut. Det resulterade även i att jag pratade i sömn, jag gick och la mig klockan 22, Martin stannade dock uppe och såg färdigt på en av mina julklappar till honom (Filmen; Dark Knight) och när han gick och lade sig hade jag börjat prata en massa tok om ett öga eller nånting. Det knepiga är att jag minns att jag försökte förklara någonting för honom men han fattade ju ingenting och jag blev irriterad, för allt var ju så klart och tydligt i mitt huvud (dessvärre minns jag inte vad jag försökte förklara) men tydligen hade min irritation inte visat sig, för jag hade visst legat och fnissat och tjatat om detta öga. Tillslut sa martin åt mig med skarp röst: SOV NU! Det minns jag också, jag lydde honom snällt =)
  Knepigt, jag som aldrig pratar i sömn. Men nu vet Martin hur jag har det när han är lite på pickalurven.

Julen då

Devin fick en massa fina saker, orkar inte rabbla upp allting, men däriblnad fanns en finfin pulka som ni såg i föregående inlägg, jättegosiga mjukdjur (som även dem låg i pulkan i föregående inlägg) En ordentlig vinteroverall, äntligen!! Nu kan vi åka pulka =) Massor av kläder, presentkort, leksaker m.m. m.m.
Vi hade en väldigt fin jul med mycket mat och många paket. Synd bara om stackars farmor som blev dålig under kvällen, fick hög feber och var inte alls kry. Men idag var hon på benen iallafall.

Ikväll har vi varit på middag hemma hos min pappa och Lena, vi fick flygande Jacob, det smakade smaskens efter all julmat! Imorgon blir vi bjudna på Porterstek hemma hos Farmor&Farfar, härligt!! Slippa laga mat i en par dagar är aldrig fel.

Nej nu ska jag gå ner och se vad Martin tittar på på tv. (Vi sitter i olika vardagsrum, haha. Kunde inte samsas om vad vi skulle se på tv, jag ville se CMA och han vad som helst utom det. Vi hade alltså en såkallad situation =)

Imorrn blir det mellandagsrea för hela slanten. Försöker få Marttin att vara hemma Med Devin, men han vill passa på att åka till Grössjön om jag ska åka till Birsta. Så vi får väl se hur det blir. Men shopping blir det i vilket fall som helst!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej där, ser ut som att ni haft en bra jul! Min/vår jul kan du läsa om på min blogg =) Du, vad ska ni göra på nyår?

2008-12-28 @ 13:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0