Nej men dra på trissor!

Kan ni tänka er, jag har vunnit en tävling. Det var det värsta, jag som "anmälde mig" så sent som i förmiddags. Ja har man tur så har man, 200kr i presentkort på Fridolina.se Trevligt trevligt =)



Kanske ska berätta lite om dagen som varit, men det blir lite kort för jag har så ont i halsen..

Började på Birsta City, där inhandlades en till flanellpyjamas till Devin i storlek större, lika bra att köpa nu då den är på halva priset =)
Köpte även en morgonrockaktig sak åt mig själv, JISSES vad skön den är, har struttat omkring i den hela kvällen och den är riktigt bekväm, och enligt Martin fick jag smala ben i den, HAHA!

Devin ligger just nu och kastar sig omkring i sin säng. Han sover rätt oroligt och rör på sig en massa i sömnen. Martin gick in dit förut och då låg han på alla fyra på rumpan rätt upp i vädret, för 2min sedan hörde jag en rejäl duns och sen grin, då stog han på alla fyra och hade slagit huvudet i sängkanten. Tror jag måste skaffa mig ett högre och tjockare spjälsängsskydd som han går an. Han är även väldigt snörvlig och har en otrevlig hosta, så jag satte en par böcker under benen vid huvudänden, han kanske får lite lättare att andas då!

Jag hann tyvärr inte fota då han låg med rumpan rätt upp..

Han kryper omkring i sängen så byxorna hamnar ovanför knäna, sötisen =)

Nu ska jag gå ner och ta mig en alvedon och sen göra kväll.

Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan stolt meddela att Aron blivit storkille och fått sina två första småbissingar=)

Han sover dessutom numer i sin "resesäng" pga skaderisken med spjälorna!

2008-12-30 @ 22:04:32
Postat av: Frun

... sa jag såklart!

2008-12-30 @ 22:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0