Nää..


Usch, jag tappade just all lust till att hitta på något ikväll. Blev på så dåligt humör! Ids inte gå in på anledningen då jag riskerar att låta otrevlig och bortskämd (Vilket jag kanske är, men det är väl ingenting man behöver skylta med  ;)   ). Men vi får se vilket humör jag är på sedan.

Just för tillfället sover Devin, jag skall fösöka speedtorka mitt hår, men jag äger ingen hårtork så det får bli på alternativa sätt. Jag ska nämligen platta det ikväll tänkte jag! Tycker inte om att platta håret då det är nytorkat, men det var så jädrans skitigt så jag var tvungen att duscha med risk för att håret blir konstigt istället.

(HHm.. det flög just en helikopter precis ovanför kåken, den flög väldigt lågt, skummt!)

Faan, nu vaknade han. Ja då är det bara att skrota planerna att platta håret nu...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du kommer på bättre tankar o får tillbaka humöret. Du som ALLTID är som en enda stor solstråle i vanligafall med leende på läpparna får väl oxå ha skit dagar som vi andra..

Hoppas Ni får en bra kväll, ringer imorgon o kollar läget.

2008-12-13 @ 16:26:32
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: -C-

Det var jag som körde helikoptern. Ville se hur ni hade det.. ;)



Nu får du berätta vad för någe som gjort att du vilstanna hemma. Bortskämd? OtrevliG? Ha ha fundersam

2008-12-13 @ 23:59:54
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Frun

Du var skitsnygg i platt hår!

Vad skoj det var igår, det känns idag=)

2008-12-14 @ 12:53:56
Postat av: Sanna

Hoppas de gick bra hos TL idag..

2008-12-15 @ 22:05:22
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jag såg att du deltog i tävlingen om en systemkamera nyligen och tänkte därför tipsa dig om att jag själv delar ut en Nikon D60 nu, till ett värde av 5000 kronor. Det enda man måste göra är att länka till mig.



Länk: omdigitalkameror.se/vinn-en-nikon-systemkamera



Tyvärr lyckades jag inte hitta någon kontaktadress, så jag valde att skriva en kommentar om det. Se det som ett personligt meddelande och absolut inget du behöver visa upp för dina besökare.

2008-12-16 @ 01:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0