Min värld rasade just



ÅH nej!
Jag såg just ett reportage från nyhetskanalen.se där en karl från smittskyddsinstitutet berättade lite om magsjukan. Jag vet ju mycket väl vad man skall göra för att undvika den, (Tvätta händerna) men jag lever på det faktum att jag alltid bär handsprit med mig i dessa tider (Okej.. ALLA tider) men här kommer det som fick min värld att rasa; Handsprit biter inte på detta djävulska virus!!!! VA?? Hur fasen ska det gå? Tvål och vatten var tydligen det bästa, men det kan man ju inte ha i fickan!


Så nu uppmanar jag er; vänner, bekanta, okända: RÖR MIG INTE!!! 
Man kan aldrig vara nog försiktig, jag skall förvisso till Birsta imorgon, men Jag får undvika att ta i någon och att äta något.

Och Cissi, iomed att ni ska bjuda på mat vill jag att ni är extra försiktiga med er hygien tills vidare. Tvätta händerna noga.


Snilleblixt..
Kanske Devins våtservetter kan funka som tvål och vatten?! Jag måste nog ringa mannen från smittskyddsinstitutet och fråga honom.. Hua ligen vilken katastrof. Men vad BRA att jag fick reda på det. Här har man gått i ovisshet så länge. Ujujuj

Jag kan inte NOG poängtera hur fruktansvärt rädd jag är att bli sjuk. Framförallt nu före jul!
Oh fy tusan, nus ka jag lägga mig och förmodligen drömma obehagliga drömmar om att jag blir sjuk, som jag ALLTID gör i tider som dessa. *suck*

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är inte roligt med denna kräksjuka. Trust me!!!

Men det går över fort. Ganska fort.

Det har tydligen slagit till riktigt hårt i år.

Hoppas ni klarar er!!!

2008-12-19 @ 09:59:41
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0