Men nu då?

Ja som jag skrev igårkväll så blev han uppe ett tag då också, 22.45 somnade han. På tok för sent om ni frågar mg, jag blir helt slut av att ha honom vaken i stort sett hela dagen, Ni ser, nån gång under dagen vill man faktiskt sätta sig i soffan och luta sig tillbaka och känna lugnet. Men icke sa Nicke.. Har inte blivit så dem senaste dagarna, vette tusan vad han sysslar med. För då han väl somnar under dagen (Vilket är på tok för sent och så sover han på tok för kort tid) måste man ju passa på att göra mat och få undan lite här hemma. 
 
Till min stora förvåning sov han faktiskt till 9.40 imorse (vaknade första gången vid 6.30, men då somnade han om efter lite käk) Vilket var både bra och dåligt. Bra att han fick sova ut, men dåligt för kommande natt. Egentligen skulle jag ha ställt klockan tidigare, vid 8 kanske, och "tvingat" honom att vara vaken då. Då kanske det blir ordning på kvällen. Jaja.. Jag vet ingenting jag. Men just nu sover han iallafall och jag hoppas att han sover i åtminstone nån timme till, Då kanske han inte behöver sova en gång till idag, och därmed kanske jag får honom i säng vid 20.00 tiden! Men det vore väl alldeles för braför att vara sant skulle jag tro. Han brukar ju vilja sova 2 ggr under dagens lopp. Detta är första ggn han sover. Eller nja, han somnade i bilen på vägen hem från Öppna Förskolan, men vaknade så fort vi var hemma och vägrade somna om.

Äsch.. blev en massa tjat om ingenting nu!



Just nu har jag 2 kycklingfiléer i ugnen, på dem har jag kletat en marinad som jag slängde ihop av lite olivolja, soja, vitlök och lite kryddor. Till detta serveras ris (Till Martins förtret, han vädjade att få potatis istället men icke.)

 Där står dem och gonar till sig =)

Nu medans jag har tid (peppar, peppar) är det väl lika bra att jag lägger upp lite bilder. an vet ju aldrig när herrn behagar sova nästa gång!

(Fasen, det ringde en försäljarjävel.. Vilket resulterade i att Devin vaknade.. GAH)

Av hänsyn till Martin har jag suddat ut honom, ville bara visa hur sött dem sov inatt. Devin somnade tillslut mellan oss (Jag orkade inte stå vid hans spjälsäng) så han fick ligga kvar där


Rambo såg för rolig ut igår då vi for till Huljen, han satt och sov med huvudet fastklämt på detta viset (Han vaknade dock då jag tog bilden. Men som sagt, han såg för rolig ut




Superglad efter att ha rullat över på mage för första gången =)


En av gardinerna jag sydde

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mm den där kycklingen ser jag fram emot att bli bjuden på:) Haha, nä skämt o sido, måste hitta ett passande datum när Ni ska komma på middag hos oss.

2008-12-03 @ 17:37:03
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Frun

Men inte kan du väl censurera bilderna så där=D

2008-12-03 @ 19:24:35
Postat av: -C-

ååh vilket juligt tyyg. Var köpte du de?



Mår verkligen blommorna bra? ;)

2008-12-03 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0