Kanske det håller på att vända

 


Det är Devins sovrutiner jag talar om nu. I snart en veckas tid har han nämligen börjat somna tidigare på kvällarna, runt halv åtta för att vara exakt, detta har fört med sig att han vaknar lite tidigare på mornarna, imorse vaknade han 7.24
Det är förstås lite ovant för mig som är van att få sova till 9, men så länge det betyder att han somnar lite tidigare på kvällen så är jag överlycklig! Just nu ser vi på 101 dalmatiner på Playhouse Disney, men skall strax gå ner och göra gröt åt Devin, sen ska jag griljera en av skinkorna vi köpte. Efter det blir det nog till å ta sig en skinkmacka =)

Lurar på att göra mer knäck och kola idag, även lussebullar blir det nog ikväll, kanske t.o.m pepparkakor. För när "pappa" kommer hem i eftermiddag är han ledig en dryg vecka framöver. Guuud så skönt det ska bli att ha honom hemma!!



Kommentarer
Postat av: SUSANNE zetterberg sandström

vilken mysig bild på devin och rambo

2008-12-21 @ 11:16:20
Postat av: SUSANNE zetterberg sandström

den är lika mysig på katten och devin i sängen, där sov dom gott ser det ut som

2008-12-21 @ 11:18:06
Postat av: Mia

hihi... Den filmen låg vi och kikade på också i morse. Jag och Leo alltså. Vi kryp ner under filten i soffan.



Skönt att det vänder med sovtiderna.

Även om det blir tidigare mornar så får du en stund för dig själv på kvällen som är guld värd!

2008-12-21 @ 20:51:19
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0