Julhandlat


Nu har vi avklarat det mesta av julmatshandlingen. Skulle egentligen fixa ALLT idag, men det fanns varken tid eller plats för det. Så jag får avsluta shoppandet på fredag. Då skall julklappar samt julgran inhandlas. Liite orolig är jag minsann inför själva julgransköpet, jag har aldrig köpt en julgran förut, ser man skillnad på dem där i nätet? Kommer jag överhuvudtaget få in åbäket i bilen? Ja hua.. Saker jag inte KAN eller vet någonting om gör mig nervös. Jag är en nervklen människa.

En del av sakerna vi handlade idag, mycket hamnade i frysen också.


Devin var för härlig i bilen, han satt och skrattade hela tiden. Var på kanonhumör helt enkelt. Sköönt för mig, för större delen av förmiddagen och eftermiddagen var han på uselt humör, han var nämligen supertrött, men kunde inte somna. Han verkar ha problem i munnen, eller problem och problem, det är fler tänder som kommer. Nr. 7 är påväg nu, misstänker att nr. 8 är alldeles i faggorna den också. Jisses, kan det inte lugna sig ett tag nu? Ska min lilla pojk aldrig få sova ordentligt? Han somnade för ca. 1 1/5 h sedan, men har vaknat till 5ggr och varit ledsen och kliat sig i munnen med nappen. Stackars lilla gofis!

Här sitter han och roas av katten (som förresten inte är så fet som bilden ger sken av. Det är pälsen)



Se så härligt mycket snö det var här hemma på gårn häromdagen när Martin skottade. MYS


Nu ska jag kika lite på Bodyguard och sen göra kväll!
Natti

Kommentarer
Postat av: -C-

Va lite snö ni ser ut att ha :O



Fast bilden kanske är knäppt uppifrån. En orättvis bild med andra ord.



Ja på fredag ska det handlas..



Nä, nu ska jag ta och leta rätt på sängen fast att A inet somnat riktigt ännu =) Syns på fredaaa. Oooh, kom på att jag ju längtar till lördaah. Hi hi

2008-12-16 @ 23:55:16
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Alina

Natti natti:)

2008-12-17 @ 00:00:25
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Sanna

Är såå ledsen att vi inte hinner ses nåt innan jul. Men vi kanske kan ses nåt i mellandagarna innan nyår. Längtar till vi ses.. Ha en bra fortsatt vecka, ringer senare idag eller imorrn o kollar läget.

2008-12-17 @ 11:35:00
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0