Hujedamig




Såg ni Emil idag? Han är för härlig!

Jag är helt slut i kropp och knopp. Har knappt sovit något de senaste 2 nätterna.
Natten till julafton fick Devin feber och vägrade sova själv, han sov endast om man höll honom i famnen, vilket vi fick göra hela kvällen/halva natten, så det blev inget julstök som planerat. Tillslut då klockan blev 4 och jag kände mig som ett utsketet rönnbär bad jag Martin ta morgonpasset och så gick jag och la mig i soffan. Halvsov till klockan 8, då var det dags att stiga upp. (Även jag var krasslig, ont i halsen såpass att jag nästan grinade varje gång jag svalde och ont i huvudet)

Natten till idag vet vi inte vad som var fel, han hade ingen feber då jag la honom, men han fick en allvedon ändå i förebyggande syfte, för han var fortfarande lite krasslig. Men likt förbaskat har han vaknar minst en gång i timmen hela natten och varit jätteledsen, han har bitit frenetiskt på nappen under dessa små utbrott, vilket får mig att misstänka tänderna. Men jag har ingen aning. Nu är jag iallafall så fruktansvärt trött så jag kan knappt hålla ögonen öppna. Just därför skall jag gå och borsta tänderna nu och sedan lägga mig och sova. Devin har faktiskt inte vaknat en enda gång ännu sen han somnade vid 19.30, så jag hoppas verkligen att det går bättre inatt!

Jag skriver mer imorgon om julafton och så.. Jag orkar inte nu!

Godnatt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0