Hem till gården


Som (nästan) alla andra dagar den här tiden sitter jag och ser på tv, har ju fastnat för serien Hem till gården. Underbar serie då man väl följer den. Men jag VEET hur det ser ut och låter i andras ögon, men det struntar jag i =)

Har diskat, tvättat och plockat undan lite småsaker till morgonen, och så fort detta är slut ska jag fortsätta. På schemat står dammsugning och mer tvättning.
När Martin kommer hem ska jag göra ett försök med lite bakning, vet inte ritkigt vad det blir idag, kanske lussebullar eller knäck. Eller någonting helt annat, ja vi får se!

Nu ska jag kolla upp lite recept på internet. Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Sanna

hAha du e ju för rolig du:)

2008-12-17 @ 13:03:00
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du är utmanad..

2008-12-17 @ 14:35:29
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tacka vet jag Projekt runway, det är förstklassig underhållning det=)

2008-12-17 @ 18:17:48
Postat av: Frun

...sa jag

2008-12-17 @ 22:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0