Haha.. Svar på kommentar


Tja Cissi. Måste svara här och förklara för andra. Misstänker att det eventuellt är fler som undrar.

-C- om Men nu då?:
ååh vilket juligt tyyg. Var köpte du de?
Mår verkligen blommorna bra? ;)


Svar: Tyget har jag fått av mamma, men jag råkar veta att det är inköpt på IKEA, tror mig även veta att det fortfarande finns kvar där.
 Och till din andra fråga, NEJ blommorna mår icke bra. Dem är vad man kan kalla stendöda (Jag är helt okapabel att vårda blommor) Men i brist på andra fina saker eller blommor att ställa i fönstret får dem stå kvar tills vi köpt en till adventsljusstake att ställa där.

Så, nu vet ni det också; Jag är en blommördare!

Devin somnade vid 21.00 efter en flaska välling. Måste även berätta att han VRÄKTE i sig mat idag. Han har inte ätit så mycket mat sen han, tja, började äta mat =)
  Jag värmde först en tredjedel av burkens innehåll, det svepte han på en gång, jag värmde då lite till.. Även detta vräkte han glupskt i sig. Så då återstod bara en ynka tredjedel, vilket jag värmde och detta gick ner utan problem. Det var Nudlar, grönsaker och skinka som han åt med så god aptit.
Bildbevis:

Det där orange:a runt truten hans var väldigt svårt att få bort.. Antar att det är morot och tomat som färgar av sig så mycket =)


Nej allesammans. Nu ska jag sätta mig framför tv:n ett tag med en bit pepparkaksdeg och njuta av lugnet (*peppar peppar*) Han vaknade precis och grinade lite, men han tycktes somna om efter att ha fått nappen igen.

Kommentarer
Postat av: -C-

Ha ha, jag tänkte kommentera och skriva att den där färgen brukar sätta sig i skinnet. Fast då jag läste vidare ser jag ju att du redan märkt det själv ;)



Det var likadant då A sket sist. Färgen "satte" sig i huden och gick inte bort med wipes så det fick bli storbad i baljan =p



Nä, nu ska det kvällas här hemma. Bada A, amma sedan läsa i sängen. Är helt slut i huve. hej hej!

2008-12-03 @ 22:08:03
Postat av: nikita

det är rätt svårt å få bort från kläder också desstovärre :(

2008-12-04 @ 06:19:52
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Sanna Rönnlund

Såg att du ringt, men fröken ljudlös hörde dessvärre inte.. Tog oss en riktig sovmorgon idag..

Vilken härlig bild på vår favvokompis förresten!

Ska väl ringa dig istället... Kram

2008-12-04 @ 10:49:23
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Sanna Rönnlund

Nå vart det några smaskiga inköp idag? Känner jag dig rätt så är Ni väl kvar i Birsta än...

2008-12-04 @ 19:43:13
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Frun

Perfekt reklambild för den goda maten =)

2008-12-04 @ 21:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0