Gratulationer är välkomna ;)


Jag har ju namnsdag idag. Tillsammans med en hel drös andra antar jag, Anna är ju inte direkt ett ovanligt namn.
Men en som skall gratuleras ännu mer är lillasyster Sanna som blir tonåring idag!
Så snart Devin vaknar ska jag bege mig dit och säga grattis, kanske tigga åt mig en bullbit också.
Martin jobbar ju eftermiddag denna vecka, så han får följa med dit till helgen.

Idag har vi varit på Öppna Förskolan, det är ju sista veckan nu. Tråkigt! Eller sista veckan å sista veckan, det börjar ju igen V.3 men det känns jobbigt med ett uppehåll. Man är ju van att alltid ha något att göra tis. och ons. Vi får hitta på något annat nu helt enkelt, fast det är ju snart jul, så man lär väl vara sysselsatt ändå misstänker jag!

Nej, nu ska jag passa på att fli undan lite härhemma medans busungen ändå sover. Jag ljuger verkligen inte när jag säger att här ser ut som ett bombnedslag, vettetusan vad som hänt här!

Bjuder på en del av röran:


Kommentarer
Postat av: -C-

Kyrkis (ÖF) här där jag bor har redan hunnit ta "uppehåll" sedan en vecka tillbaka =p



Åh grattis..



Men har hon blivit SÅÅ stor Sanna. Att hon vuxit sig stor vet jag ju. Men då man hör självaste siffran så blir det ju så VERKLIGT. Va tiden går fort! Jag minns ju då både hon och Sanna var nyfödda.

2008-12-09 @ 16:17:48
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: SUSANNE zetterberg sandström

grattis då lillhjärtat på våran Annadag.

2008-12-09 @ 19:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0