Godnatt!


(Hehe, jag vet nog minsan vem du Anonyma Project Runway-tittare är, men lugn bara, your secret is safe with me.. ;) Hahaha)

Vet ni, jag är förkyld. Eller håller på att bli iallafall, jäkla skit! Igårkväll och hela dagen idag har jag gått med en allmän olustkänsla i kroppen, och den där klumpen bakom näsan i halsen ni vet?! Jag hoppas verkligen att det inte bryter ut mer än vad det är nu (Men jag har inte så höga förhoppningar) men samtidigt vill jag inte gå och må såhär. Vill snyta mig hela tiden, men där finns inget att snyta ut, barta en konstig klump som jag antar är svullnad eller nåt. Får se hur vi gör med träffen imorgon. Mår jag som jag mår nu skulle jag kunna gå dit, men det känns lite själviskt, tänk om jag smittar eller nåt. Det vore just en fin julklapp det. Nej det är nog kanske bättre att stanna hemma och kurera sig så man är fit for fight till på fredag då jag och Cissi skall göra Birsta osäkert med min vagnkörning och Cissis bilkörning, HAHA. Sorry Cissi, ta inte åt dig. Kom bara inte på nåt bättre, och du HAR ju faktiskt kört ihjäl en "gråsugga" ;) 
(Nu ska vi inte kasta sten i glashus, så det är väl bäst jag erkänner med en gång; Det har jag också gjort)
       På fredag skall nämligen det sista inhandlas inför jul, såsom lite mat som glömdes, julgran och julklappar. Wow, vilken deja vú jag just fick.. Detta har jag nog minsann redan skrivit en gång?!
   jaja, tur iallafall att Cissi följer med, då kan vi skratta åt eländet ifall det blir tokigt med granen!

Idag har jag gjort chokladkola och knäck, kolan blev för mjuk, men jag ska förvara den i frysen, då är den helt okej =)
Knäcken blev bara 1/3 sats, resten gick åt pipsvängen då min käre son krävde uppmärksamhet istället. Får baka mer en annan dag.

Jag satte Devin i badet vid 19, och då blev han så trött att när han var klar ville han ha välling och sen sova, han somnade klockan 19.40, jag minns faktiskt inte sist han somnade så tidigt. Dock har han sovit oroligt, har fått gå upp till honom 4 eller 5 ggr redan och tröstat honom. Sista gången la jag honom i vår säng, han brukar sova lite bättre där, men nu när jag ska lägga mig tänker jag bära över honom till hans egen säng, hoppas att han fortsätter sova där (Sen han kom till vår säng har han inte vaknat någe mer).

Idag fick Devin Djungeldessert från 8 mån, han var liite skeptisk till dem stora klumparna först, men sen gick det ner av bara farten. Även jag smakade på den, mycket smaskig må jag säga, helt klart i klass med mangopurén ;)

Nej ni, nu ska jag gå och lägga mig men först språkas lite med kusiin min på msn. Godnatt med er

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Hehe Du "outade" visst dig själv redan =)

2008-12-17 @ 23:59:48
URL: http://inlevelse.blogg.se/
Postat av: Frun

OOps! Inget jag är stolt över!=D

2008-12-18 @ 12:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0