Ge mig ert stöd


Imorgon kommer jag att behöva ert stöd, och en mindre tid framöver kanske.

Det är så att jag har anmält min kisse till en tävling på st.nu och den avslutas ikväll.
Jag har lagt upp bilder på honom och det funkar så att den katt som får flest röster vinner en klösmöbel värd 2000:-
2:a och 3:e pris är torrfoder värt en massa pengar.
Tävlingen avgörs med sms röster, jag återkommer med mer fakta imorgon men hoppas att jag har ert stöd och er röst.

om ozzy hade sig en rejäl kläsmöbel kanske jag skulle slippa se ut på detta viset:



Kommentarer
Postat av: -C-

men fyyy! Ja eju kääänsli fö sånt därnt på bild. Åsså värsta stoorbilden upp i fäjjan mig nu bah ;(

2008-12-02 @ 10:55:42
Postat av: Mallan

Jaa klart kissen behöver en klösmöbel, ser jag ju ;)

2008-12-02 @ 11:04:07
Postat av: Sanna Rönnlund

Ja har vart inne å röstat:)

2008-12-02 @ 18:16:30
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria Hjelmberg

Det är klart att kissen ska en en klös bräda! Hur rösta man!?

Villa passa på att hälsa till mamma Susanne, hon brukar ju vara här inne och läsa vet jag ;-)



Cheers!

2008-12-02 @ 18:39:59
URL: http://anna-mariahjelmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0