Ensam och övergiven



Ja.. Här sitter jag mitt i natten och äter jungfrubröst i min ensamhet- Men det är helt okej faktiskt, lugnt och skönt om inte annat. Inte för att Martin gör så mycket väsen av sig direkt..

Martin stack till grannen tidigare ikväll serni, så därav min ensamhet.

Jag har faktiskt ingenting att skriva om, ville bara skriva några rader så ni inte tror att jag försvunnit.


Imorgon skall skrutten sova hos farmor&farfar sin, vi ska nämligen på stödehuset och förlusta oss. Eller, Martin skall spela där, åtminstone ett tag! Sen ska vi förlusta oss. Det blir diverse spelningar, karaoketävling och annan underhållning. Kom ni å!

Kommentarer
Postat av: Mia

Va skoj!

Hoppas ni får en trevlig kväll.

Själv ska jag iväg och äta en massa god julmat. :-D

2008-12-13 @ 11:04:14
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hoppas Ni får en underbar kväll.. Själva ska vi va hemma o gosa i soffan..

2008-12-13 @ 14:16:53
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0