Digitalkamera, bli min! =)


Jag fick en kommentar från en viss Stefan som tipsade mig om sin tävling om en Nikon D60. Som ni såg i ett tidigare inlägg så är jag ju i väldigt stort behov av en kamera, så självklart är jag med i tävlingen!!

Vad jag tävlar om är DENNA:


Till dig käre Stefan som tipsade mig om tävlingen: Jag borde verkligen vinna denna tävling, tänk på min stackars son, jag menar, när han blir större kommer hans fotoalbum bestå av bilder med denna kvalitén. Det kan du väl inte tillåta? Så snääälla snäälla låt mig vinna denna fina kameran!



Och till er andra som vill vinna en digitalkamera, Surfa in på denna sida om Digitalkameror Som passande nog heter omdigitalkameror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0