Devins Önskelista


Hejsan hoppsan!

Nu är det såhär, att vi fick ett erbjudande om att köpa en bilbarnstol lite billigare. MEN, nu sket det sig. Så vi är fortfarande i stort behov av en ny bilbarnstol, och jag har "bestämt" mig för denna:
iZi Kid X1 från Be Safe


Den är tydligen bäst i test!

Jaja.. Men då den är ganska dyr har vi inte råd att köpa den för tillfället, det tar dessvärre Devin ingen hänsyn till, han växer och gror ändå han =) 
 
Så Devin önskar sig pengar och/eller presentkort på barnens hus i julklapp.
Sen vill han hemskt gärna ha nån liten leksak också, kanske ett och annat presentkort på kläder. Men annars vill han nog mest leka med paketpapperet om jag känner honom rätt. Så denna julen är det nog mest praktiskt med något han BEHÖVER.

Jo, sen vill han ju faktiskt ha en pulka också, tänker Devins mormor köpa en sån måntro?


 Såna här haklappar skulle inte sitta helt fel (Från IKEA, 49kr/2st)

Kommentarer
Postat av: SUSANNE zetterberg sandström

devins mormor vill inte avslöja för nyfikna mamma vad lill killen ska få!!!!!

2008-12-09 @ 19:26:58
Postat av: Mia

DU, jag har sånna haklappar liggandes här!

Leo har typ använt dom två gånger.

Intresserad?

Hade tänkt slänga ut dom på tradera och se om man fick en femma eller nåt. Men vill du ha dom så kan du få dom av oss.

2008-12-09 @ 20:05:05
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: -C-

Sån bilstol har vi. Den är stor och klumpig men braaaaa. Och så länge man inte ska dra den ur och i bilen så gör inte klumpigheten något. Klumpighet = säkerhet =p



Vi måste byta ut vår snart. Läskigt men säkert väldigt roligt för O. Och bra för oss så vi kan se honom då vi vänder oss om =)



Å exakt en sån pulka har O. En babypulka + en snorracer i samma "serie". I helgen som var satt han nerknölad i babypulkan och tyckte livet var underbart ;)



Pulkan är kanon även då barnet inte kan sitta helt 100%. Man spänner bara fast barnet om magen sen är det bara att tuta och köra =D

2008-12-09 @ 21:48:53
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Mia

Jag ska försöka komma ihåg att ta med dom imorgon då på fikat.

Haklapparna alltså. :-D

Har dessutom sökt rätt på ditt tel-nr ifall jag virrar bort mig här i storskogen innan fikat. :-P haha....

Hoppas du inte misstycker. JAg har ju faktiskt koll på vad du heter i efternamn numera. ;-)

2008-12-10 @ 20:20:39
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0