Virus


                                 image182(jag tror det var han till höger)

Hhmm... Vissa sidor skall man inte besöka, det fick jag erfara idag! Lyckades få mig ett virus som gjorde hela datorn knäpp, gick inte att göra NÅGONTING, men tillslut tog min dator sitt förnuft tillfånga och kastade det där dumma viruset långt bort från min dator, så nu e jag "ren" igen =)

Jag har ätit middag (blev en rätt sen middag idag) Kycklingwook och äggnudlar. SÅ nu är jag äckligt mätt, som vanligt =( skall strax gå och göra mig iordning inför jobbet, åh, ni kan inte förstå vad jag längtar efter att jobba, har man gått hemma i två(?) veckor blir man lätt lite knäpp.

Och inte bli det någon långpromenad ikväll, känns riktigt tråkigt faktiskt. Min kropp har ju vant sig vid att få promenera nu förtiden, och det är jobbigt då jag inte har rört mig på en dag, framförallt känner jag mig onyttig. Men imorgon blir det DEFINITIVT en prommis, förhoppningsvis direkt när jag vaknar, eller så kanske jag måste sätta igång och städa och tvätta då, men det blir DEFINITIVT någon gång under dagen =)

Nu ska jag göra mig iordning och skynda mig att läsa några bloggar. Adjöss


Kommentarer
Postat av: Nudel

Var bor hon då? Sjukt atts nön redan börjat komma.. Men jag tycker det är skönt oxå =] Nu vill jag ha VINTER och JUUUUUUL. Och PAKEEEEEEET

2007-09-04 @ 20:28:22
Postat av: Mia

Virus... varken bra för datorn eller för oss!
Jag som är så korkad när det gäller datorer kulle väl bli smått galen om jag fick in virus i den, igen.

2007-09-05 @ 15:48:25
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0