Åh så mysigt!



Jag är ensam hemma, sitter och kollar på What about Brian. Har tänt en massa ljus och har dämpat belysningen i köket. Så myyysigt.

Har även lyckats dammsuga idag. Hm, jag har inte så mycket att skriva om. Jobbade igårnatt också, precis då jag vaknade igår kom chefen (även granne) och knackade på dörren och frågade om jag kunde jobba natt igen (natten till idag) och självklart kunde jag det. Jag hade visserligen veeerkligen sett fram emot en kväll framför tv, med mitt favoritprogram, men 10tim jobb står nog faktiskt högre i rang, hihi!

Imorse då jag var på väg hem kom Siw och frågade om jag kunde jobba på fredag, plus att jag fått 2 till tider, så ni ser, jag får liiite lön i oktober också, har varit så orolig över det.

Nu är det so you think you can dance.. orkar inte kolla på det!

Önskar att jag hade The Sims 2 här, men dessvärre har jag lämnat tillbaka det till mina systrar, ska kanske åka förbi där imorgon efter jag varit hos kuratorn och låna det igen!
   Apropå det så ska jag till Kuratorn imorgon, prata om mina "spöken" haha! Och apropå DET, idag då jag läste i Sofies blogg såg jag att hon åkt på magsjuka, detta gjorde ju självklart att jag blev alldeles "firrig" nervös, orolig och allmänt knäp, framförallt sugen på mint (då jag blir nervös måste jag ha mint) så jag tog bilen till sperring och fyllde på mitt mintförråd. 
                                                           bildbevis

Nej, nu ska jag vara lite kriminell och ladda ner lite musik!

Godkväll på er allesammans


Kommentarer
Postat av: Malin

Åååh va skönt å läsa att man inte är heeelt ensam ;)

2007-09-06 @ 07:30:12
Postat av: Mia

Mint? Ja, lite tokig är du nog allt. ;-)
tihiii...

2007-09-06 @ 10:15:29
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Malin

Du Ellenor.. kom på att du söker jobb ju.. Ha du hört på Blåtand ?? Dom behöver ju 10 st nu i november/december !! :) Eller du kanske redan ha sökt där !? ;P

2007-09-10 @ 20:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0