Vilken massa skitsnack


Gud vad patetiska folk kan vara alltså, och vad mycket skitsnack som kan komma från en människa. Läs här.
Jaja, nu har jag fått det ur mitt system.
Uppdatering:
Sidan e nerlagd, vilket bara bevisar det jag säger.

Hoppas ni tittade på kanal 3 klockan 20.00 idag, det var nämligen grannsämja då, och min fd. granne var med. Hihihi, snacka om att han gjorde bort sig, undra om han ångrar att han va med i det programmet öht nu =)

Huljen e som jag nämnt förut min hemby, den sinnessjuke karln i fråga var min typ näst närmaste granne!
Även detta är ju bara patetiskt

Jaha, nu har jag fått ur mig lite aggressioner mm. Nu är det dags att berätta vad som hänt idag!


Nattsudd
Jag har visst gått och blivit en RIKTIG nattsuddare, jag har alltid föredragit att sitta uppe sent, men nu börjar det gå överstyr. kl. 2.40 gick jag och la mig inatt, lyckades trampa på Rambos förbaskade pipleksak två ggr så att Martin vaknade, han var måttligt glad kan jag säga er. Har tjatat hela dagen om att jag måste ge fan i å va uppe så sent, åtminstone då han har förmiddag, jajaja. Jag ska skärpa mig jag lovar.

Fränsta
Då jag vaknat till mig, städat undan lite hemma och donat for jag iväg till Fränsta, till Torpsro närmare bestämt. Var tvungen att lämna in lite papper så jag får nån lön nästa månad, den blir inte direkt stor, det kan jag lova, har räknat med max 4000kr. Hur ska man klara sig på det va? Jaja, med det i åtankte skrev jag en lapp till chefen (som hade slutat redan) om att jag jobbar mer än gärna framöver, och att det är bara att ringa om dem behöver nåt. Kan va bra att påminna dem ibland =)
   Sen tog jag även på mig att jobba julaftonsnatten (om det inte visar sig att hon redan satt in någon annan då)
Först t'nkte jag nte ta det, det är ju ändå julafton, men vad tusan, klockan 9 på kvällen har man ju ändå julaftonat färdigt. Samt att det är BRA betalt =)

Middag
Till midag blev det något så kulinariskt som stuvade makaroner och köttbullar. Men ack så gott.. Mmm!! Har ingen aning om vad jag skall göra imorgon, Martin är sugen på köttfärssås, men uscha det är verkligen inte jag. Har blivit lite väl mycket kötträtter på sistone. KAN hända att jag gör moussaka, det är ju köttfärs i det. Jag får SE hur jag gör!

Motion och galen kisse
klockan halv sju i eftermiddags var hundarna alldeles uppåt väggarna, dem behövde motion och det NU!
Så det var bara att ta på hundarna reflexer, ta på mig en ful reflexväst och behe sig ut. Vi gick ungefär 4km,  och gissa vem som följde med HEEELA vägen, jo Ozzy, jisses, skojjigare katt får man leta efter. Han följde oss precis hela vägen, bara en par meter bakom oss. Han är helt utslagen nu, ligger på kökssoffan och tar igen sig. Han är ju inte van att vara ute på så långa rundor han, han håller sig nämligen väldigt nära huset. Han är alltid ute, men som sagt, väldigt nära huset, och han kommer alltid då JAG ropar/visslar på honom. Om Martin visslar kommer han inte, hihi, Mattes lillpojke.!

NU
Nu sitter jag och ser på det alltid lika spännande Desperate Housewive´s och det tänker jag fortsätta med i 20 min till. Sen får vi se vad det blir, kanske lite sims sen sängen!

Jaja, nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Mia

Knaskatta! hihi...

2007-10-10 @ 08:57:32
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0