Picasso


Fy
Jag slog just på Idol, och vem får jag se? Jo Marie Picasso (första gången jag ser henne någonsin) och vilken jävla trut människan har. Usch och fy, ful va hon!
   Och med detta menar jag ju självklart att jag är snyggast, bäst och vackrast!!! INTE! MEN, jag påpekar gärna då jag ser nån fuling på tv. Hon är ful, punkt slut.


Jag har iallafall nyss kommit hem från jobbet, jobbade till 20.00
Då Martin kom hem vid halv fem i eftermiddags hade vår älskade hund Rambo gått upp för trappan (trots min barrikad) Gått in på toaletten, hämtat en en påse med toalettpapper (6st rullar) burit in dem till sovrummet, upp i sängen med dem, där tuggat i sig nån rulle samt totalförstört några, hämtat upp några strumpor, tröjor samt min ENDA BH, och ätit upp mer än halva den. PLUS att han åt upp mitt täcke (som tur var, var den inte våra svindyra duntäcken, för dem hänger på tork, hade det varit dem så hade jag definitivt grinat blod kan jag lova)
    Ja vad fan ska man säga. Det var FEL av mig att inte sätta en grind för trappen, (den satt i vardagsrummet) Det var FEL av mig att inte stänga toalettdörren eller Sovrumsdörren. FEL av mig att inte gå med Rambo i minst 3km.

MEN.. detta var definitivt sista gången jag lämnade honom ensam utan att sätta för i trappen ordentligt.

Martin har lovat mig att bekosta en ny BH, då det var min enda och jag har inga pengar att köpa en ny. TACK snälla rara Martin =)

Bilder kommer sen!
(Nu åker resterna av min BH i pannan, uffa vad vemodigt, det var en alldeles ypperlig BH. Tyckte om den hemskt mycket. Men men, det var ju dags för en ny iallafall)



Det gick iallafall jättebra på jobbet, skönt att jobba igen efter att ha varit hemma på tok för länge.
Ska jobba Natt imorgon också. Men först ska jag och systrarna på birsta, sen ska jag och Martin äta middag hemma hos dem och efter DET ska jag jobba
   Fy vad mina benhinnor värker efter att ha sprungit omkring på stengolv en hel dag.

Nu ska jag och Martin kika på skokanonens hemsida =) Har äntligen fått honom att inse att han behöver nya skor.

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: MallanM

Hmm ja ha haft mina funderingar över att starta ett hunddagis, å nu när ja ser att det behövs, kanske ja ska gö det då ! Vill du bli min enda kund ? haha

2007-10-12 @ 21:43:04
Postat av: MallanM

Tillägger: Jobbigt när dom är så !! Svärföräldrarnas hud Tyson är så när man lämnar han ensam ! Han börjar gnälla å snurra runt, sen biter han sönder allt i hans väg ! Han ha bitit sönder bl.a en tidningskorg å en fotölj, en korg å massa småsaker ! :/ så nu får han sitta i en liten bur gjort på kompostgaller då han är ensam, å han trivs alldeles utmärkt ;p

2007-10-12 @ 21:45:40
Postat av: Nudel

Picasso kanske inte är snyggast men heller inte fulast (för det är jag). Men hon är GRYM på att sjunga. Jag gillar henne =)

2007-10-12 @ 22:43:56
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Mia

Uselt! Att du bara har en bh alltså.
Jag ska nog inte säga så mycket. Går i mina två amningsbehåar som blivit för stora. hahaha...
Borde nog skaffa ny jag med. Men det är dyyyyyrt.

2007-10-13 @ 13:00:24
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: nudel

Hallådär Picasso-lover(!) Oppdatääära eller jag blir galen :|

2007-10-16 @ 23:04:20
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: nudel

Hallådär. Överlvde du nattens första spöktimme?

2007-10-19 @ 10:51:02
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: caroline

Men uppdatera!! *ler

2007-10-21 @ 15:40:58
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0