Lördagkväll+Söndag


Bakis
Igår när Martin kom hem efter repningen var han så fruktansvärt bakis så jag fick skicka honom i säng. Han såg helt förstörd ut.

Huljen
Vi hade ju pratat om att åka till Huljen och hälsa på min pappa, Lena samt Sanna och Johanna. Men det slutade med att jag fick åka själv, men det var mysigt det också. Vi såg på tv och pratade hela kvällen, sen vid 22.45 for jag hem igen, då hade Martin piggnat på sig, så vi satt och såg på tv i några timmar sen la vi oss i sängen.. Och såg på tv =) Denna förbannade tv:n.

Söndag
Imorse efter jag vaknat till mig (sov till 12) busat med hunden och ätit ett äpple for vi till Björn, Veronica och Elias, Erik var dock inte hemma. Satt där i ett par timmar och pratade och skrattade. Åt en o en annan kaka också, hihi! Sen då vi for därifrån köpte vi med oss Mexiskrov från sperrings, egentligen var jag inte alls hungrig, men det gick ner ändå!

Nu
Nu sitter vi och tar igen oss i soffan, efter den extremt jobbiga dagen vi haft not.
Jag skulle kunna lägga mig och sova nu, men neejdå! Jag ska fara till Linda sen och sjunga lite. Men vi har inte hörts idag, vilket vi skulle, så jag vet faktiskt inte hur planerna ser ut just nu. Jag känner mig ohälsosamt lat. Vad jag egentligen behöver är en ordentlig promenad. Kommer jag gå ut och gå? Nej förmodligen inte. Tar det imorgon istället.

Imorgon
Imorrn skall jag åka en sväng till Fränsta, sätta upp lite lappar om halloween samt gå in på jobbet och kräva lite jobb =)

Adjöss på ett tag

Kommentarer
Postat av: Mia

Barnvakt bokad! Vi kommer!
Får nog inte dricka nåt jag. Skämmer väl ut mig i sånt fall. haha...

2007-10-08 @ 21:54:35
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0