Lördag


 

Tjenis Penis!


Grannarna
Igår efter middagen ringde Kent och ville att vi skulle komma över, Inger satt nämligen och såg på Idol, vilket Kent inte ritkigt är lika förtjust i =) Så vi (JAG...!) städade undan efter middagen, körde en diskmaskin och sen gick vi dit. Snacka om löjliga familjen på promenad, det var Jag, Martin, Rocky, Rambo och OZZY.. Hihi. Vår kisse e så himla rolig, så fort vi går någonstans då ska han med. När jag går på promenad med hundarna får jag stänga in ozzy, annars följer han med, heeela vägen, även om jag bestämmer mig för att gå runt bränslan. Tillslut blir han så trött av allt springande så han lägger sig och flåsar med tungan ute, det ser hysteriskt roligt ut. 
   Iaf så trodde jag inte att Ozzy skulle följa igårkväll för han var fullt upptagen med att leka ihjäl en råtta, men då han såg att vi gick så spottade han ut den stackars halvdöda musen och sprang efter oss, sen var vi hos Kent och Inger till kl. 2.30 och Ozzy var med hela tiden, ibland gick han ut för att kolla läget, men sen var han bara inne med oss.. Rolig kissekatt det där. Rocky och Rambo fick däremot vara ute dem sista 2 timmarna, dem hade nämligen varit och grävt någonstans och såg ut som någonting ur en skräckfilm.

Repa
Martin är och repar med sitt band nu, Sobvs <-- förkortning..! Dem har bestämt sig för att heta (kanske det längsta bandnamnet här i krokarna??) The snake och Babylon and the Venerable Scoundrels. Ja jisses! =)
Ja dem är ju som sagt och repar nu, dem har "spelning" på Stödehuset på Halloween, vi håller på att ordnar en "rädda-fjongstock-fest" och alla intäkter går till Thomas o Micke.
  Så kom till Stödehuset den 3:e November. Det är flera olika band som skall spela, min sambo är med i två av dem.. Haha! Värsta rockstjärnan ;)

Flygfältet
Ja nu ska jag och Kattis ta med hundarna till flygfältet igen och låta dem springa av sig.

Gårdagens cykeltur ju
Jag har ju glömt att berätta hur det gick igår, jag skrev ju att jag skulle cykla till ICA och handla sen cykla hem igen. Det GJORDE jag, hahaha! Men det är faktiskt inte att rekommendera, tur det bara var en nerförsbacke på vägen hem, annars hade jag säkerligen ramlat. Det är nämligen så, att en cykel (iallafall min) blir himskans svårstyrd när man har en cykelkorg full i matvaror. Framhjulet liksom wobblade fram, läskig känsla. Men ack så nyttig jag kände mig när jag kom hem. Får se till att röra på mig lite idag också!

Fresh
Nej nu skall jag gå och fräsha till mig lite. Eller så skiter jag i det utan bara sätter upp håret lite fult och borstar tänderna, ja.. Så blir det nog. Herregud, hur noga ska man måsta vara en lördag eftermiddag? =)


Kommentarer
Postat av: Nudel

Tjoflöjt. Skrev till dig i inlägget du kommenterade. men så tog jag bort några korta onödiga inlägg så kommentaren till dig försvann. Skriver därför hääää =p
.
Anledningen till att du hade många besäkare oxå KAN ju (kanske?) ha berott på att jag LÄNKADE till din sida. Det var ju trots allt den dagen (natten innan dagen) jag hade som flest besökare =p Idag är det lungt i alla fall. Låg på 45 förut ikväll =p

2007-10-06 @ 23:19:11
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Nudel -DIN KUSIN FÖ TUSAN!

KWINNA! Gå in på ÄMÄÄÄSÄÄÄÄN(!)

2007-10-07 @ 00:15:06
URL: http://nudlans.blogg.s
Postat av: Mia

hmmm... man kanske skulle ta och fixa barnvakt då.

2007-10-07 @ 19:53:02
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0