Lite bilder


Ja som den stolta "mamman" jag är till mina tre pojkar måste jag lägga in lite bilder. Ni andra "icke djurintresserade" får väl klicka vidare =)

    Gopojkarna myser!

  Hm, att han aldrig lär sig att katten är VASS!!

   Efter att ha vunnit slagsmålet med Rambo Kan han sova ostört. 

  Är man trött så är man.

       Mammas Lilla Groda ;)

    (Det är Rambo som tuggat sönder soffan)




image200 
Hm, Stödes största knähund kanske? Han älskar att sitta i knät på en! (Observera att han väger 45 kg) Eller ligga tätt intill i sängen, vill ha kroppskontakt helt enkelt.
(Är nå skit på linsen!)

image198     
Osså en bild på Rocky såklart =)
Gammpojken blir ju 12 år om 5 dagar. Värt att fira!!

Kommentarer
Postat av: MallanM

Haha tok-kissen !! Åsså jättehundarna då ! Va mysigt ! Ja vill åxå ha en vovvsing, men det får vänta nå år ;p

2007-10-10 @ 19:59:11
Postat av: Nudel

Jag tror du ha spermie på linsen. TVÄTTA!
.
Snygga bilder. HA HA HA! Vilken min då kisse klöser vovve ;)
.
Och vilken min du gör ifrån dig då vovve sitter på mage. HA HA

2007-10-10 @ 22:08:45
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Mia

Vilken liten behändig knähund. =)

2007-10-12 @ 19:43:59
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0