Långtråkigt


Maaat
Åh, jag r hungrig. Skön känsla, har inte känt hungerkänslor så mycket denna veckan.. Säkert förkylningen som spökar! Men nu är jag rent utav hungrig, skulle kunna döda för ett skrov på Big Boy, hehe!

Men det jag egentligen är mest sugen på är köttbullar och stuvade makaroner med ketchup. Skulle egentligen handla mjölk idag så jag kunde laga till det, men det glömde jag bort, osså åt jag lite fläskig korv hos Cissi, och det var också gott!
   Men imorgon MÅSTE jag verkligen göra stuvade makaroner och köttbullar.
Åh, snart rinner tandvattnet på mig, måste ha något att äta och det NU! Men vad, här finns ju ingenting..

Flygfältet
Hundarna hade iallafall jätteroligt idag! Tills det att Khanis och Rambo inte kunde hålla det på en lekfull nivå längre så dem började bråka lite, men efter några arga rop från mig och Kattis gav dem upp. Rocky var överlycklig, sprang omkring och tyckte att livet kunde inte bli bättre. Det är så härligt att se honom när han får komma ut i naturen och röra på sig. Promenader i all ära, men inget går upp mot att springa lös i det fria. Man skulle ha varit hund ändå!

Cissi och Oscar
Jag hälsade på Cissi och Oscar förut ikväll, mycket trevligt besök. Blev till och med bjuden på fläskig korv, det ni =) Även att jag hjälpte Cissi att göra morotsstuvning, så nu kan hon stuva morötter så det står härliga till. Oscar var så himla rolig, det är helt otroligt vad söt en liten pojk kan vara. Sen är det så roligt nu då han är större, han går, pratar (visserligen hällre än bra, men ändå, hihi) och busar omkring huur mycket som helst. Bebisar är ju självklart hur underbara som helst dem med, men åh vad söta dem är då dem blir äldre!

Oscar matade mig med smörgås även, hihi! Mer om det kan ni se här, orkar inte skriva samma sak som Cissi typ.

Här kommer några bilder som jag tog under kvällen.

              
   
  
Nu ska jag göra en räd i kylskåpet.
Natta


Kommentarer
Postat av: Nudel

Det var ingen fläskig korv. Det var en KÖTTIG KORV(!) Anklaga inte mig för att tillaga fläskiga korvar ;(

2007-10-04 @ 23:35:07
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Nudel

HA HA HA!!! Du tog med den "höööga-bilden" ;) Även att det är något klet på papperet han håller i.. Snor? Bleeeh

2007-10-04 @ 23:37:48
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: ellenor

Hihi ja men köttig korv lät inte lika fräsigt ju =)
och det är inte snor i papperet, det är dreggel.. Han torkade sig så duktogt om munnen!

2007-10-05 @ 00:16:12
URL: http://inlevelse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0