JajajaJA!! Jag skriver väl då!


Hej igen
Efter mycket tjat från egentligen bara EN person så börjar jag väl skriva igen då.
Jag har lidit av vad som måste vara en författares (jag påstår alltså inte med detta att JAG är en författare) värsta mardröm, idétorka. Trots att lite halvroliga saker hände i mitt liv kunde jag inte för mitt liv komma på något roligt att skriva om dem.

Släpp fångarne loss det är.. höst
Nu snart (om en halvtimme närmare bestämt) skall jag och Kattis ta med hundarn till flygfältet så dem får springa av sig. Jag har så attans dåligt samvete för mina hundar, jag har varit krasslig i en vecka nu. Väldigt väldigt ont i halsen, snorig och feber. Inte alls roligt, och dem som fått lida mest är nog ändå hundarna, dem har fått i princip ingen som helst motion. Rambo som bara är 9 mån lider nog mest av det skulle jag tro.Rocky han ligger mest som en soffpotatis hela dagarna.
    Men nu skall det som sagt bli ordning på torpet. Faktum är att jag smygstartade igår med en miniprommis på ca en km. Det var väldigt uppskattat från hundarna sida kan jag tillägga. Ja självklart från min sida också, men jag hoppade och studsade inte lika mycket som Rocky och Rambo, hihi!

Grey´s
Fyyy vad arg jag blev när Grey´s slutade igår. SÅ får det ju inte sluta, jisses, ska man måsta vänta en hel vecka för att se fortsättningen. Jag blir arrrg!!

Lortgris
Nu är det nog bäst att jag går och tvättar av mig lite, samt sätter på mig lite rena kläder. Jag vill intevisa mig bland folk som jag ser ut nu.
Håriga ben, flottigt hår och skitiga kläder. Jag tror inte att jag kan se sunkigare ut ens om jag försökte. Grattis Ellenor!!



Kommentarer
Postat av: Kattis

Haha du ser de lönar sig att tjata!!!!!

2007-10-04 @ 17:54:15
Postat av: Mia

Jag har nog kikat in lite titt som tätt för att se om du inte skulle skriva snart igen!
Välkommen tillbaka!
Håriga ben. flottigt hår och skitiga kläder... låter som du sett mig. hihi...
Barnkräks fulla kläderna och inte hinner man hoppa in i duschen förrän klockan sent!

2007-10-04 @ 20:35:09
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Nudel

Ja guuuu va schööönt me uppdateringar :P Även fasst vi talas vid på tlfn och msn så är det alltid lika roligt att LÄSA bloggen.

2007-10-04 @ 20:40:45
URL: http://nudlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0