hemma igen

Nu har jag varit barnvakt till lillasyster. Det gick bra =)

Jag är lite illamående, har nog ätit för mycket mat eller nåt. Åt även en Kiwi, det var nog flera år sedan jag sist åt en kiwi.

Nu har jag tänkt spela lite sims 2, sedan gå och lägga mig. Jag har t.o.m ställt klockan på 8 imorgonbitti, mest troligt är nog att jag inte kommer att kliva upp, men man kan ju alltid försöka. Jag är så less på att sova hela morgonen och sen bli alldeles mosig i huvet av för mycket sömn! Nog för att jag behöver mycket sömn, men inte fult SÅ mycket =)

Jag ska beställa en sak från en internet sida nu, spännande. Ni får se när jag har fått den *hihihi*

Kommentarer
Postat av: Nudel

Hi hi.. späääännande med nya grejjer =D ha ha

2007-10-22 @ 23:55:31
URL: http://nudlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0