dumma internet



Internet
Ja eller snarare bristen av den varan. ADSL:t har inte funkat på hela kvällen, då jag väl insåg att detta är ett problem som varken min dator, martin eller jag orsakat ringde jag till support, men hade dem öppet? Nej för dem stängde 4 förbaskade minuter tidigare. Deras automatiska telefonsvar rekommenderade att gå ut på nätet och läsa deras supportsida.. Ja men hur i hela helvete skulle jag göra det hade dem tänkt. Dumma telia. Jaja, jag spelade lite Sims 2 i en och en halvtimme ungefär, sen försökte jag reparera igen, då funkade det. Hääärligt!

Bubblor
Japp, sådana finns i min mage, jag är väldigt gasig och bubblig i magen, skitjobbigt. Men jag misstänker vad det beror på. Kan vara så att all frukt jag ätit idag hjälpte till!
Inte hjälper det att gå på toa heller, ska ta mig en samarin nu o se om de gör nån skillnad. annars är det väl bara att vänta ut det! Bara jag slipper magknip, fy. Jag HATAR magknip!

Linnea
Det är namnet på min 7:åriga lillasyster. Henne har jag varit barnvakt åt ikväll. Jag hade precis satt mig tillrätta i fåtöljen och gosat upp mig med en filt och min kära dator, proppmätt efter middagen. DÅ ringer min mamma, hon skall på sista dagen av hundkursen och hennes karl kunde inte komma hem tidigare så hon var utan nån som kunde passa Linnea, och systerlig som jag är (INTE ALLS, det krävs svåra övertalningsmetoder för att jag ska passa Linnea, vi kommer inte riktigt överens, ja jag vet att hon e 7, men hon har gått mig på nerverna sen den dagen hon såg dagens ljus) for jag dit, jag fick en glass och en yoggi för besväret, haha! 
 

Natta
Kom hem 21.30, gick och pussade Martin godnatt (han har förmiddag så han lägger sig vid 20:tiden) och sen konstaterade jag ju som sagt att Telia är dumt i huvudet,spelade sims och nu sitter jag vid internet och bloggar samt läser massa spännande fakta om allt möjligt, internet är en ypperlig källa till kunskap. Kan hända att jag är ett geni nu, så många timmar jag spenderar vid internet varje dag ;)


NU
Nu ska jag gå och kissa, äta en kylskåpskall apelsin, datanörda lite sen sova i ca 9 timmar! 

Natta!
 

Kommentarer
Postat av: Nudel

En glass och en yoggi. Du är LÄTTMUTAD du. Särskiltl med tanke på avståndet och allt :P HA HA Men då vet jag vad jag ska se till att ha hemma då jag behöver barnvakt nästa gång.. ;)

2007-10-09 @ 01:27:35
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Mia

Telia har då bra mycket bättre support än spray.
Spray kan ju inte ens ha bra support för sina tekniker dom skickar ut. *morr* Så jag har bytt tillbaka till Telia.

2007-10-09 @ 09:40:02
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0