Äntligen


Jobb
Min lilla lapp till bossen igår tycks ha fungerat. För ganska nyligt ringde hon och erbjöd mig att jobba fredag kväll 12-20 och lördag natt 21-07. Passar mig utmärkt, blir ju lite OB o så också!
Skönt att äntligen jobba, jag blir knäpp av att bara gå hemma, hoppas bara jag får lite dagturer nästa vecka, men sån tur har man väl ändå inte =( Men men, det gäller att ligga i och hela tiden visa att man gärna jobbar, annars ringer dem inte.

Middag
Det enda lilla kruxet är väl att vi skall på middag hos min pappa och styvmamma på lördagkväll, men nog må man ju ha ätit färdigt tills att man ska till å börja. Får väl äta lite tidigare isf då =)

Nattsudderiet
Hihi, igårkväll lyckades jag gå och lägga mig lite tidigare faktiskt. (läs föregående inlägg om ni undrar varför)
Men klockan blev likt förbannat strax över ett innan jag kom i säng. Halv två innan jag slog igen ögonen, låg och spelade Tetris på mobilen ett tag nämligen.

Nu ska jag kika lite på räddningspatrullen (älskar tecknat) och äta mig några smörgåsar.

Kommentarer
Postat av: Nudel

Grattis till mer jobb =)

2007-10-10 @ 11:27:43
URL: http://nudlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0