Ambitiös


Cykeltur
Ojojoj vad duktig jag tänker vara nu!
Jag skall nämligen bege mig till ICA, på cykel. Ja visst ni läste rätt, hihi! Martin har beställt mat idag, så jag måste ner på ICA för att handla lite ingredienser som saknas.
Det blir iallafall fläskfilé, hemgjorda pommes frites och morotsstavar i ugnen, hemgjord vitlökssås och grönsallad. Vad gör man inte för sin kära sambo som har jobbat och slitit i en vecka medans jag varit hemma och latat mig (Inte ALLA dagar, men ändå)


Jobb
Detta fick mig att osökt komma och tänka på min jobbsituation, samt ekonomi.
Därför skall jag, innan jag beger mig till ICA, gå igenom ALLA jobb på platsbanken. Jag måste ha ett jobb och det lite snabbt, blir smått panikslagen när jag tänker på hur jag ska klara ekonomin framöver, det är ju snart JULÖ för bövelen.

Aja... hejdå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Som ja skrivit tidigare, Har du sökt på blåtand ?? Dom behöver ju i november / december.. Då kan du få sitta där å rensa bär ;) hihi Fast d kanske du inte vill heller, tänkte bara tipsa ;) Han ha ju bara killar anställda nu åxå.. så dom vill ha in mer tjejjer :p

2007-10-05 @ 17:25:08
Postat av: Nudel

JULÖ, är det någon slags julmarknad? Det låter som att det har med julen att göra.. HA HA
.
Var firar ni jul i år?
.
Egentligen.. ska du inte vänta med jobb? Typ kör på extraknäck en tid först.. Ja du fattar nog.

2007-10-05 @ 18:50:54
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: ellenor

ja självklart, men jag
räknar ju inte med ett fast jobb direkt. Men det jobb jag redan har räcker inte till, inte om jag vill kunna leva på min lön iaf. =(

2007-10-05 @ 20:06:38
URL: http://inlevelse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0