Våldsgästat



Vi var ner till svärföräldrarna mina nyss och fick åt oss lite fika =) Martin hade lånat 2 ljudböcker av sin mamma osså hade vi 3 filmer som var deras, som vi lämnade igen. Väldans trevligt! Även att Martin köpte tå stora lådor med kakor + en låda med kola av syster yster. Mumma!! Synd bara att jag inte är så sugen på sötsaker nu, men chokladflarnen går nog ner ändå skulle jag tro, hihi.

Då vi kom hem hade katten lagt sig till rätta i soffan, han älskar att vara ensam hemma så han får sträcka ut sig ordentligt den lille rackaren.

                      
                 
                 
(Ni får ursäkta alla bilder på min lurvige lille älskling, men han är den sötaste som finns ju, tycker jag iaf. och då detta är MIN blogg lägger jag in hur många bilder jag vill på MIN tissetatt <-- Av nån anledning har vi börjat kalla honom för Tatten)


Åh, en sak till: Jag ska/får inte tvätta håret på 2 dagar. Detta hade i vanliga fall inte varit något problem, då jag är en riktig lortgris (skämt) Men nu då jag har nytt underbart schampo och balsam vill jag ju använda det ju, NU helst. Men men.. Bara att vänta. Men kroppen måste jag duscha ikväll, helst snarast. Känner mig lortig =/
Men först är det Ugly Betty, Desperate Housewives och Christine, härliga tv-kväll =)

Ozzy är så otroligt söt nu då han håller på å odlar vinterpäls, han ser riktigt stor och fluffig ut. (Han som i normala fall är en relativt liten tissetatt)

Lägger in en till bild nu, han ligger så sött alldeles bredvid mig nu nämligen.
 Lägg märke till den vackra fluffsvansen!

Kommentarer
Postat av: Mia

Min tatt är smällfet! Han brukar annars vara smal som en räka.
Eran misse är jätte-söt! Så klart att du ska lägga ut bilder på den.

Vänta några veckor till du, då är du sugen på ALLT!
Jag fick begär på vinäger chips. Bara för att det absolut INTE gick få tag på.

2007-11-20 @ 21:28:45
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Nudel

Du passa på att lorta ner dig odentligt nu under graviditeten för då är det mer acceptabelt. Då Martin klagar på en hemskt odör i din närhet skyller du snabbt på din graviditet. Det funkar alla gånger =] Du vet ju hur jag var ;D ha ha.. Fy va läskigt det lät då jag läste det jag just skrev. Men men =)

2007-11-20 @ 22:36:55
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Helle

Åhh vilken sötis! Faan.. Nu saknar jag våran Sindy mera bara för det :(
Måste nog åka & hälsa på henne i hennes nya hem snart :)

2007-11-21 @ 23:15:06
URL: http://heahog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0