Stressa stressa


Ujuj vad jag har bråttom känns det som, fast egentligen har jag hela TIO minuter på mig. Jag ska iväg på en sak i stan och direkt efter det ska jag hem till Huljen, jag och Martin skall ju nämligen som sagt vara hund/hus/syskonvakt i helgen. Och nu far jag omkring som en yr höna och undrar om jag har packat allt, vilket ofta brukar resultera i att allt som jag egentligen behöver finns ej med, medans en massa onödiga prylar som en almanacka eller dylikt är packade. Men hittills har jag iaf. tagit in kattburen och lagt den på tork (Martin ska ta med sig djuren då han åker sen i eftermiddag) Jag har packat kattmat + skålar, skall snart gå ut med hundmaten, vovvarna har varit ute o pinkat/bajsat, DATORN skall snart packas ner, inte en helt oviktig detalj.
Jaja, om jag nu har glömt nåt så får Martin ta med sig det sen, men ni vet hur det är med karlar: Jag hiiittar det inte ju.. ! Så låter det iallafall här hemma jämt och ständigt. Aja, jag måste skynda mig, är stressad.

Kommentarer
Postat av: Nudel

Synd att jag jobbar denna helg annars hade jag gärna hälsat på i Huljen. DÅ hade vi kunnat ta en RIKTIGT PULKPROMENAD. Det snöar ju massvis ;D

2007-11-09 @ 12:48:42
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Mia

Hoppas det går bra att passa djur och barn!

2007-11-10 @ 15:07:00
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0