Städartagen

Ja jag har ju sagt hela dagen att jag skall städa. Men det harliksom dragit ut på tiden lite, inte städningen, men datanördandet. Har kikat på bra videos på Youtube hela dagen. Men sen läste jag Cissis inlägg om att hon städat och jag blev helt enkelt tvungen att lägga ifrån mig datorn och göra något åt oredan här jag med. DOCK är jag inte helt färdig ännu, disken är ännu under process att bli ren. Men jag har kommit en liten bit på väg.


Vardagsrum 1
image230

Köksbord
image231

Arbetsbänk
image232

DISK
image233

Ja ni får ursäkta den dåliga kvalitén på bilderna.. Men det är så att dels är kameran inte högklassig, samt att de blir ännu mer kssa då jag lägger in dem i bloggen.

Jaja, nu kommer iaf. några efterbilder.

image234

image235

image236

Här har det dock inte hänt så mycket =( Men jag jobbar på det=)

image237

Kommentarer
Postat av: Nudel

Se du kan ju faktiskt städa du oxå. Fasst du är dålig på att diska TROTS att du fått låna vår fula bänkdiskmaskin ;D

2007-11-17 @ 00:18:05
URL: http://nudlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0