Pirater

           image240

Jag och Martin sitter just nu och kikar på Pirates of the caribbean II. Jag vill åka och hyra III:an efter vi har sett denna (Vet dock inte om den finns på hyrfilm men det tycker jag att den borde)

Igårkväll var vi hos Robban och Linda, åt supergod mat, spelade musik, lyssnade på musik, hade trevligt helt enkelt. Det blev en del groggar för "vissas" del, vilket resulterade i att Robban och Martin låg och sov i var sitt hörn av soffan, det krävdes drastiska återupplivningsförsök innan vi kunde bege oss hemöver, men en å annan bild fick jag nog =)  
                                                                   

Imorgon ska jag egentligen börja mitt pluggande på distans. Men jag har ingen bok ännu =( Så det får bestämt vänta ett par dagar. Hoppas dem har överseende med detta dock.

Jag börjar bli hungrig, men vet verkligen inte vad vi ska äta. Martin tjatar på mig att åka på ICA, men vad tusan jag sitter ju i pyjamas ju! Vi har ju en massa mat i frysen, fast det kan behövas lite grädde mm för att bli en fulländad måltid, får sehur det blir.

Det blir så små och innehållslösa inlägg nuförtiden. Vet liksom inte vad jag ska skriva om. Händer inte så mycket spännande i mitt liv, trot eller ej. 

Så man får väl skriva om det enda som händer då.....

      image241

Kommentarer
Postat av: Tezz

Var inne för 2 sek. då låg det ingen blogg ute, men nu finns en! Såg bilden på lillen på fl oxå (kom. där även). GRATTIS till er båda! :) WIIH! :D

2007-11-18 @ 17:30:08
Postat av: Nudel

Kusin. Har du lust att hänga med mig och besikat bilen imorgon? Jag har ringt dig men du verkar ha dåligt med batteri. Jag har inte haft orken till att ringa hemtelefon =p Jag har aldrig besiktigat en bil. Och Bjrön han lejjer bort sina besiktningar så för honom är det lätt att säga "åk själv. Du ska bara stå där och inte gö nå sen är det klart..". Själv tycker jag det känns himlarns olustigt. Jag har inte ens varit med på en besiktning, någonsin.

2007-11-18 @ 17:38:33
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Tezz

Hehe! Men Cissi då (appropå kom. ovan). Det är bara att åka dit. Gå in och säger att du är där och har tid (om du har det eller om det är dropp in) sedan sitta i bilen tills de ropar upp eller det lyser ditt könummer på skylten. Sedan är det bara att köra in bilen upp på liften. Du kan be dom göra det om du inte vill. Sedan är det bara att stå och titta på så kör dom ut bilen, sedan är det bara att få och titta på papperet och ev betala (om du inte gjort det innan) :)

2007-11-18 @ 18:05:03
Postat av: Mallan

GRATTIS ellenor !! (å Martin såklart) Va roooligt ! Å vikken söt bild ! Haha ser ut som en lång liten näsa på bilden ;) Hihiii :D:D

2007-11-18 @ 19:29:48
Postat av: Nudel

Tessa, där uppe (fortsätter här då du skrev till mig här först). Jag har fortfarande ALDRIG varit på en besiktning. Jag vet vad som händer/görs eftersom Bjrön berättat men även om jag skulle få ett manus på exakt vad jag ska göra så vill jag inte åka själv =) Jag vill ha sällskap.

2007-11-18 @ 20:20:34
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Sofie

Grattis!!:-)

2007-11-18 @ 20:50:21
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: EmmA

ÅååhhHH va länge sen jag såg en UL-bild, speciellt fårn någon man känner. Får en massa mysiga minnen.. GRATTIS igen, till båda er då!
:)

2007-11-18 @ 22:14:30
URL: http://emmadeckmar.blogg.se
Postat av: Mia

Det ante mig!!!
Jag sa till Joel när vi va på stödehuset, "undra varför hon kör?" med ett leende på läpparna!
Jätte stort GRATTIS!!!!!!!

2007-11-19 @ 09:59:46
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Carro

VAAAAA!!!! Ska ni ha barn?? Men GUD!! Grattis!!! GRATTIS! Vad super kul!! och vilken fin bild på kissen!!Stora kramar!

2007-11-19 @ 11:31:09
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: nikita

Grattis :D När beräknas den lille titta ut ?

2007-11-19 @ 16:56:25
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Fredrika

Grattis! Haha vad roligt att du skrivit på bilden att det INTE är bebbens näsa :D

2007-11-19 @ 18:09:30
URL: http://hoidei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0