Nu är det dags!


Ja det är dags för mycket, men främst att sova. Jag ska ju upp "tidigt" imorgon för att åka in till birsta och klippa mig. Jag är totalt livrädd inför detta och har samma känsla i magen som innan uppkörningen, inte hälsosamt, men ack så välbehövligt (klippningen alltså) Jag vil ju vara fin till helgen då vi ska på julgala. (Mer om den kan ni läsa: Här) Se väldans mycket fram emot att se Jerry Williams, Martin å andra sidan vill mest se Linda Bengtzing, hihi han e lite småhorny på henne.

Tack ALLA för fina gratulationer. Till er som undrar så är jag idag (Måndag) i vecka 13+2 har alltså ett BRA tag kvar med andra ord. Menvi har några datum att se fram emot för att göra tiden mer spännande, 12/12 ska vi på MVC här i Stöde och lyssna på fostrets hjärtljud. Den 17/12 ska jag (Martin jobbar nog) på Rutin-Ultraljud, har ju redan varit på 5 stycken p.g.a blandade orsaker, men det ska bli roligt att se fostret lite större och mer människolik. Vi tvistar fortfarande om huruvida vi skall ta reda på könet eller inte. Martin ändrar sig fram och tillbaka hela tiden, och nu har t.o.m jag ändrat mig, dessvärre är vi inte av samma åsikt längre. Men det visar sig framöver hur det blir.

Ang. namn är vi helt överens på tjejnamn. Jag tänker inte säga vilket ännu, av nån löjlig anledning. Däremot pojknamn.. där går vi helt bet. Blit mest en massa löjliga förslag som Tort, Karl-Åke, Bertil o.s.v. Inga seriösa med andra ord. Har haft ett namn som förslag länge nu, men vi får se hur det blir med den saken.

NU ska jag sluta skriva och gå och lägga mig. Börjar få attans ont i svanken (har suttit för länge idag)

            

Titta på denna videon och LYSSNA ordentligt på texten. Den e så himla fin tycker jag. Eller jha, videon är av kass kvalitet, men låten är fin!

Kommentarer
Postat av: hilda

lycka till med klippningen och sov så gott.

2007-11-19 @ 23:56:00
URL: http://molnina.blogg.se
Postat av: nikita

haha de där me namn är inte det lättaste, ja å daniel var oense under typ hela min graviditet, men tillslut så lyckades vi komma överens, fast å andra sidan så kommer vi aldrig överens om saker och ting , haha

2007-11-20 @ 06:18:59
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Mia

Toksvårt med namn. Jag ville ju att Leo skulle heta Loke. Men det tyckte inte Joel efter många vändor fram och tillbaka. Till slut sa vi: "jag väljer tjejnamn och du killnamn".

Det är så faschinerande med UL. Leo vinkade till oss.
Hoppas ni går några roliga bilder som ni kan spara.
Men det är ju lite fusk att ta reda på vilken sort det är. Inte nån sport att handla grejjer då ju.
OCh dessutom är det ju inte 100%. Så det kan tyvärr bli en enorm besvikelse när väl knodden kikar fram. (höll på att skriva "kukar fram")

2007-11-20 @ 10:03:41
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Nudel

Hoppas dom inte klipper av dig öronen. Jag sitter ivrigt och väntar på besked via sms.

2007-11-20 @ 12:01:59
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Mia

Blev det nåt fint i håret då? :-D

2007-11-20 @ 14:55:31
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0