Jävla människa!


IDAG fick jag äntligen svar från rektorn nere i Växjö (det är inte samma rektor som när jag gick där, HAN var helt underbar) Iallafll påstår hon att hon inte fått något av mina tidigare mail, vilket jag misstänker är bara bullshit, för jag har skickat två styckna till exakt samma adress som jag använde igår (har den sparad, så jag kan inte ha tryckt ngt fel) Samt att om det inte skulle ha kommit fram av någon anledning skulle jag ha fått ett meddelande om det vilket jag inte har. Alltså drar jag slutsatsen att hon 1. antingen ljuger för att hon ska se bättre ut. eller 2. har strulat bort mailen.

Aja, hur som helst så skulle ja mila utbildningsassistenten Birgitta, henne känner jag ganska så väl sedan jag gick där, så jag hoppas att hon nu mailar tillbaka lite snabbt. Jag måste ju åka klockan 13 för tusan, är ju faktiskt bara en och en halv timme kvar! Och med lunch o allt så finns det ju en risk att hon inte ser mitt mail, men om hon inte svarar inom 20 minuter är det bäst jag ringer och kollar så hon verkligen fått det.

Nog om detta.

Jag kan gladeligen meddela att jag går ner i vikt, känns så underbart så ni kan aldrig ana. Från min  absolut högsta vikt (som jag vägde för ca ett par, tre månader sedan) har jag gått ner 5kg. Det är ingenting som syns förstås, jag menar, jag skulle behöva tappa många 5kg innan det börjar synas, men bara vetskapen känns ju helt underbar, det går åt rätt håll äntligen! Ett kg till så väger jag lika mycket som jag gjorde då jag kom hem från USA, sen gick jag ner ytterligare 6kg efter att ha jobbat på posten en sommar, och sprungit i trappuppgångar som en idiot. Men sen träffade jag ju Martin och lyckades gå upp 10-12kg INTE BRA! Jag menar, folk brukar gå upp några kilon då dm träffar någon men TIO?? Herrejisses, jaja.. Nu är det iallafall på väg åt rätt håll.
   Får se hur länge det går åt rätt håll nudå ;)

Aja, nu ska jag slänga mig i duschen sen göra mig iordning för studievägledarmötet, spääännande!

Adjöss

Kommentarer
Postat av: Nudel

Är du säker på att det ÄR 5kg nudå..? Så det inte är som då du gick ner 4kg och de bara var dryga 2 egentligen ;) Hi hi GRATTIS i alla fall. Måste vara skönt att gå ner utan att "kämpa" för det =D
.
Har du fått de du skulle beställa ännu då? =p

2007-11-06 @ 13:14:26
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Mia

Jösses va bra! Själv står man bara still och stampar. Händer inte nåt alls på vågen. FY!

Dåligt att du inte fått svar tidigare av rektorn!!

2007-11-06 @ 17:01:38
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0