Hos Nudel

image267


Ja nu har jag varit frånvarande i ett par dagar igen. Fy på mig!

Var på Julgalan på Lördagkväll med Martins jobb, vi hade jättetrevligt. Bäst på hela kvällen var helt klart Jerkan och hans show: Best of riverside. Han är för bra Jerry =)
Nog talat om det, glömde kameran så inga bilder blire heller.

Som rubriken lyder är jag hemma hos Cissi för tillfället, skriver på hennes konstiga tangentbord, blir massa sjuor i texten rätt vad det är. Men det är bara för att tangenterna inte sitter där jag är van.
Jaghar blivit bjuden på spagetti och köttfärssås till middag, lyx att bli bjuden ju =) Nu bakar vi (läs: Cissi) kladdkaka, den står i ugnen och torkar till sig. Tror jag ska skiva en banan och äta till, choklad och banan är en god blandning tycker jag!

Förresten var jag och Martin ute och gick i fredags då han kom hem från jobbet, blev dock bara lilla svängen eftersom vi skulle hinna laga mat och äta också. Lördag och söndag blev de inga prommisar men idag tog vi den "långa" svängen runt Bränslan, blev 5km. Inte särskillt långt men det räcker till kan jag lova, särskillt då man e gravid och otränad. Kändes riktigt skönt med frisk luft och motion, då vi kom hem åt jag en heel portion havregrynsgröt till frukost. Mm, är jag inte duktig så sääg =) Nu ska vi gå ut och gå varje dag. Kan hända att jag tar den korta svängen vissa dagar för jag känner att mitt bäcken, ljumskar samt ryggslut tar ganska mycket stryk av dessa raska promenader.

Aja.. Nu ska jag leka med Oscar!
Bajj bajj
(Passar på att lägga in bilder från Cissis dator)

image268

image269
Ignorera den kassa kvalitén på bilden, det jag vill visa är min kroppsform (Som visserligen är dold av pösiga kläder) Men här väger jag iaf. 54 kg. DENNA kroppen vill jag ha tillbaka.. Så här ser man för övrigt ut efter en natt i ett vindskydd i Huljen.

Nu måste jag vakta Oscar medans Cissi far på ICA.. Återkommer kanske senare

Kommentarer
Postat av: Nudel

Men urs då! Jag valde att gör aom bilden till SEPIA för tat DÄLJA vår kräktapet i V-rummet. men du ba flacha upp den duh =/ NU ska jag duscha i alla fall =)

2007-11-26 @ 21:29:44
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Mia

Vilken tanig människa på nedersta kortet. ;-)
Du ska nog se att du kommer att komma i form igen efter din grav!
Jag kämpar på nu som tusan efter.
Vad fick ni förresten för datum?

2007-11-27 @ 10:56:35
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0