Hem till mindre snö


Jag har varit SÅ GLAD hela helgen i Huljen för att det varit så mycket snö, snacka om "Winter wonderland" så himla vackert och vitt överallt, sen kommer man hem till Stöde igår och här är ju INTE ALLS lika mycket snö, bara fjuttlite i jämförelse. Fy så trist.

För tillfället sitter jag och luktar illa (Är i stort behov av en dusch) och väntar på att Cissi ska bjuda mig på lussebullar, hihi! Men hon syns inte till på Msn så jag får nog ringa upp henne själv, eller så väntar jag på att hon ringer =)

I vilket fall som helst är jag hungrig, ofantligt hungrig rent utav. Det värsta är att jag är sugen på bara EN sak, vilket vi inte ens har hemma. Hur ska detta gå? Tror inte jag får i mig nåt annat än just kassler idag, skulle vara lussebullar då =)

Skulle vara skönt att gå ut och gå idag, känner att jag behöver en promenad efter att ha suttit/legat precis hela helgen!

Äsch, jag känner att detta inlägg blir väldigt "hattigt och hoppigt" mellan massa olika ämnen och inget intressant alls. Så jag slutar här

Kommentarer
Postat av: Mallan

Jadu, ja känner detsamma ! Efter att ha varit i Hjässberget, och farit i Huljen i söndags så kändes det VÄRDELÖST å komma hem till snöfattiga Stöde på kvällen !! Buhu :p

2007-11-12 @ 22:54:44
Postat av: Nudel

Vadå skämt? Jag VET nog att du HAR analklåda.. Det har alla med hemorojder ;D Neee. DE var ett skämt!

2007-11-13 @ 00:13:12
URL: http://nudlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0