Dolly Parton är en vis kvinna!

Dessvärre finns det ingen riktig video till denna sång, men den är bra ändå =)
Jag känner mig lite såhär just nu faktiskt, vet inte varför, för PMS har jag faktiskt inte just nu.

PMS Blues


Haha i samma veva hittade jag denna video, så sant så sant!

Det finns så mycket jag vill dela med mig till er om Dolly Parton, men jag vet likom aldrig vart jag ska börja. Kanske är det sant som Martin säger att jag har ett sjukligt förhållande till vissa artister, "mayhap it is and mayhap it aint" (<-- Vilken film kommer det citatet från? Rätt svar får en brödrost.. Inte) Kanske är det så men jag kan inte hjälpa det och jag mår för det mesta inte dåligt av det, så just nu sitter jag bara och njuter av Dollys, Hanks, Johnnys, Willies, Elvis, Kris´s, Chers och Kennys storhet (Och några fler, men inte kan jag sitta här och räkna upp alla, i min mening, genier)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0