Blond igen

  
                                                          Före

                               Efter
                     
 
Nu är jag hemma igen, tre kilo lättare känns det som. Det var en MASSA hår som försvann, inte mig emot, verkligen inte! Jag bad henne tunna ut det ritkigt mycket så jag slipper se ut som jag har en hjälm på huvet, osså är det vääldans uppklippt. Ja, trot eller ej men jag är nöjd. Det blev en väldigt behaglig och naturlig blondfärg, inte ens lite platina, det ville jag nämligen inte ALLS ha! Men jag tror att nästa gång jag klpper mig ska jag nog ljusa upp det ännu lite mer.

Det blev alltså färgning, slingor och toning. 2.5 timme tog hela kalaset, men det var faktiskt bara skönt. Då hon duschade av mitt hår så fick jag massage i fåtöljen jag satt i, värsta lyxet =)

                                image242

Slutnotan blev VÄLDIGT hög, men baske mig, det var värt det =) Det första Martin sa då han kom hem var: Men gud vad snygg du är, det blev skitbra. Sånt är rikigt härligt att höra, inte varje dag man får en komplimang av min käre sambo förstår ni.
   Jag köpte även ett schampo + balsam (Väldans väldans dyrt) som ska vara väldigt bra för färgat hår, samt att det ger glans. Men det var tydligen otroligt drygt, så man kan ju hoppas att det räcker ett tag. (Vilken doft sen då.. Mmmm, jag kan lukta på det i evigheter) Det är det som e på bilden ovanför

Hur som helst har jag nog förbrukat mina julklappar f 3 år framöver ;)

Aja, nu har jag nog inget mer att skriva om. Har inte fått i mig någon middag idag, är illamående och proppmätt *suck*

Höres lite senare

Kommentarer
Postat av: Mallan

Skitsnyggt ju !! :D:D

2007-11-20 @ 16:44:21
Postat av: Carro

WOW!! Vilken skillnad! Du var ju söt innan ju! Men nu blev du döö snygg!! Kanon! Kram

2007-11-20 @ 17:09:46
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Carro

Förresten, vad hette stället du var på?

2007-11-20 @ 17:14:10
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Mia

Jätte fint resultat!!!
Skit snygg!!!
Kanske man ska gå dit nästa gång. hmmm....

2007-11-20 @ 17:27:53
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Mallan

Jaa, ja vill åxå ha det klassiska, men ja ha börjat smyga med lite "modernt" åxå ! Köket ska bli helt "klassiskt" iallafall, å edvins rum, men resten är det lite moderniteter insmygit bland det "gamla vanliga" !! Men skulle inte vilja ha det HELT modernt med typ vit/svart eller vit gran :p Jäklar va mycke modernt å tjoffs hit å dit, men du fattar nog va ja menar ;p

2007-11-20 @ 19:05:07
Postat av: nikita

Håret blev ju jättefint !!

2007-11-20 @ 21:15:06
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Nudel

Säger som förut idag. Jättefint. Ditt ansikte ser smalare ut oxå. Eller så kanske det är själva posen? ..vad vet jag. Riktigt bra i alla fall. Fasst på kortet ser det gulaktigt ut. Bilden verkar vara lite suddig lixom. Hi hi, ska bli kul att se IRL =)
.
Du borde ha den första blonda bilden som visningebild här =p

2007-11-20 @ 22:41:50
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Petra

Riktigt snygg och håller med cicci du ser faktiskt smalare ut i ansiktet och vilken kvinna vill inte se smalare ut :P

2007-11-21 @ 18:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0